Min krashdress

Marcus_A

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
BMW S1000RR, CRF 450R
Så där ja.... fixat lite plast som troligen inte kommer vara hel efter denna säsongen :D
Blir lite bana + att jag ska träna upp mig på riktigt långa stoppies... då är det alltid bra att ha lite b-plast :brinnerup

Bifogat

• sporthoj2.jpg
    sporthoj2.jpg
    126.1 KB · Visningar: 174
  • sporthoj.jpg
    sporthoj.jpg
    134 KB · Visningar: 212
Last edited:
Najz...!

Coolt 660 märke på kylarvingen!

Var ute och tränade stoppies idag, gick inge vidare! Hojen viker sig åt vänster när jag börjar få lite höjd :va

Marals76 skrev:
Så där ja.... fixat lite plast som troligen inte kommer vara hel efter denna säsongen :D
Blir lite bana + att jag ska träna upp mig på riktigt långa stoppies... då är det alltid bra att ha lite b-plast :brinnerup
Har du någon tips på hur man gör långa stoppies kan bara göra några meter,, vad ska man tänka på förutom farten.. :gnissla

Shunon skrev:
Har du någon tips på hur man gör långa stoppies kan bara göra några meter,, vad ska man tänka på förutom farten.. :gnissla

Det som fungerar bäst för mig är att sitta upp ganska långt emot tanken o knipa hårt med benen. Sedan nypa till beslutsamt på bromsen och följa med lite lätt med kroppen. Efter detta är det bara att våga få höjd.... vilken är lättare sagt än gjort i början för skräcken att flyga över styret är ganska stor :D
Klarar i dagsläget ca 60-70 meter vilket jag är riktigt nöjd med :yoparty

Bifogat

• bbbb.jpg
    bbbb.jpg
    90.8 KB · Visningar: 99
Marals76 skrev:
Det som fungerar bäst för mig är att sitta upp ganska långt emot tanken o knipa hårt med benen. Sedan nypa till beslutsamt på bromsen och följa med lite lätt med kroppen. Efter detta är det bara att våga få höjd.... vilken är lättare sagt än gjort i början för skräcken att flyga över styret är ganska stor :D
Klarar i dagsläget ca 60-70 meter vilket jag är riktigt nöjd med :yoparty
Ska träna på det i sommar..
Ska lära mig snurra på bakhjulet också :hihi

*/ ?>
Nyheter
BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Back