Min kompis vill inte böga med mig, trots min krasch.

Backblade

Ny medlem
Gick med
28 Oct 2004
Hoj
Ingen
Jag kraschade den 31/5, ganska rejäl olycka men har klarat mig bra och sitter nu hemma sjukskriven i 8 veckor. Så jag lade fram förslaget till en kompis att vi får synas nu och böga lite. Man vet aldrig när man trillar av pinn eller får chansen igen. Jag föredrar tjejer helt och hållet men man måste ju passa på.

Han vägrar! Då sade jag att "Det är inte gay med två vänner som bögar lite", det handlar ju mer om tjänster och gentjänster.

Vad tycker ni, är han en dålig kompis?

:3freak

Backblade skrev:
2266094 Jag kraschade den 31/5, ganska rejäl olycka men har klarat mig bra och sitter nu hemma sjukskriven i 8 veckor. Så jag lade fram förslaget till en kompis att vi får synas nu och böga lite. Man vet aldrig när man trillar av pinn eller får chansen igen. Jag föredrar tjejer helt och hållet men man måste ju passa på.

Han vägrar! Då sade jag att "Det är inte gay med två vänner som bögar lite", det handlar ju mer om tjänster och gentjänster.

Vad tycker ni, är han en dålig kompis?

:3freak

Tycker han är en välldigt dålig polare som inte ställer upp med stocken när
en polare är sjukskriven....

precis, andvände du hjälm? eller du kanske vill ta den på en testtur så den fungerar... :tuttar

UrbanTiger skrev:
2266181 Skulle tro att du fått fel medicin när du var på sjukan. Nånn slags hormoner istället för morfin.
Bara att göra en anmälan för felbehandling.
Möjligen fick du det som straff för att du tallade på sjuksystrarna och då är det dom du ska sätta på, sätta dit menar jag jue...

Jag fick en gammal tant som sjukgymnast. Kan man köra felanmälan där med? Ville ha en ung och snygg tjej! :huvet

Vad hände med dig när du körde den 2fast4hjo?

Sen ang. morfin. Jag fick en morfin spruta så fort jag viftade med handen efter operationen. Det dumma var att jag somnade nästan hela tiden. 4a eller 5 hann jag räkna till iaf.

Jag har flera killpolare som inte vill ligga med mig (inte alla, tack lov).

Visst är det jobbigt att få ett nej när man trodde att man var polare. Det är vid den frågan som det visar sig vilka som är ens riktiga vänner...

Jag tycker din polare verkar vara en snäll å hänsynsfull människa, det är ju otroligt vänligt av honom att vänta tills dina bäckenfrakturer har läkt...Och tänk så avtändande det skulle vara för honom att höra ditt bäckenben knaka när han sätter på dig? :hihi

Backblade skrev:
2266207 Vad hände med dig när du körde den 2fast4hjo?

Sen ang. morfin. Jag fick en morfin spruta så fort jag viftade med handen efter operationen. Det dumma var att jag somnade nästan hela tiden. 4a eller 5 hann jag räkna till iaf.

Jag blev mer manlig :rolleyes: (lite sanning i det då man ökar testesteron o minskar östrogen) kör som fan, svär o är allmänt ohyfsad o slänger underkläder på golvet :D

Nä allvarligt, vet inte om du har läst hela den tråden men visst känner jag av en del biverkningar :gnissla

:hihi morfin är roliga saker..fick det efter en operation, dock däckade jag inte utan plingade på :nurse stupp i ett då det kliade på näsan efter en slang..till slut sa dem "nädu nu tar vi bort plingan, du har ju en kille med dig, han kan hjälpa dig o klia dig på näsan

Lord Adrian skrev:
2266297 Jag tycker din polare verkar vara en snäll å hänsynsfull människa, det är ju otroligt vänligt av honom att vänta tills dina bäckenfrakturer har läkt...Och tänk så avtändande det skulle vara för honom att höra ditt bäckenben knaka när han sätter på dig? :hihi

Jag skall ju spänna på honom! Så man får utlopp för grejer och så. Iofs måste han ligga still på mage eller nåt. Jag är inte så mobil. :3freak

2fast4hjo skrev:
2266322 Jag blev mer manlig :rolleyes: (lite sanning i det då man ökar testesteron o minskar östrogen) kör som fan, svär o är allmänt ohyfsad o slänger underkläder på golvet :D

Nä allvarligt, vet inte om du har läst hela den tråden men visst känner jag av en del biverkningar :gnissla

:hihi morfin är roliga saker..fick det efter en operation, dock däckade jag inte utan plingade på :nurse stupp i ett då det kliade på näsan efter en slang..till slut sa dem "nädu nu tar vi bort plingan, du har ju en kille med dig, han kan hjälpa dig o klia dig på näsan

Fixade du helskägg? Och en HD?

Backblade skrev:
2266332 Jag skall ju spänna på honom! Så man får utlopp för grejer och så. Iofs måste han ligga still på mage eller nåt. Jag är inte så mobil. :3freak

Nja...Med tanke på att du är lite lätt orörlig får du nog bita i <s>kudden</s> det sura äpplet och låta honom ge din prostata en omgång, det ska ju vara "förlösande"....Har jag hört. :gnissla

Ädit:vafaan, funkar inte striketagen här?

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg