Min kompis kompis har nagelsvamp...

Gå till en vettig läkare och be dom kolla, om det är svamp går det att få bort med tabletter (kan ha rätt jobbiga biverkningar) eller lamisil.

Men be dom ta prov vad det är, så slipper du muncha dyra piller med biverkningar bara för att sedan upptäcka att det kanske är psoriasis eller något annat...

Svamp sprids på precis samma sätt som vårtor, om man är tokparanoid så kan man ju alltid "sprita" fötterna efteråt.

//Dr Kongo

Är just inte offentliga gemensamma duschar en riskzon i sej?
Massa olika härliga bakterier som tillsammans bildar en mysgryta som får ligga och götta sig plaskandes härligt med gamla hudrester från hundratals olika personer....

Mumma.

Jag tror det enda som funkar är receptbelagda piller för det har jag sett på teve. Fotsvamp kan fixas med Lamisil.
Det värsta är inte nagelsvampen utan att du (anders) måste gå till en vårdcentral och gnälla bland gamla landstingsanställda. Jag lider med dig.

Hehe, vill ju inte vara elak men är det inte just i gemensamma duschar, så som duschar på gym, som den här skiten främst sprider sig :brinnerup :hihi

Precis min poäng. :gnissla
Har sett att en del har toffler men jag tycker det är fegis-acktitt, hellre living on the edge eller vad är det Starstreiker skriver i sin signatur? Ride die, die free, duscha free, born to duscha without toffler.

Ville ge ett passande svar som nog kan funka, om man inte är rädd för canser de vill säga, Bensin "ryktas" fungera. De är nog värt ett test. Om inte annat så är de tufft.:yoparty

Fotbad med diesel! Funkar mot allt! jag vet en kille som botade sina könssjukdomar med dieselbad. Vi kan kalla honom B.

B's ...Massa text....

Cuprinol träskydd funkar nog oxå emot nagelswamp å asiatisk syffe osv..
speciellt den gamla sorten med kreosotolja i ,
Det står på burken: "Verksamt emot kantfnas,blåhjon och Nattsmyg"
Det där "Nattsmyg" låter väldigt otäckt tycker jag!:gnissla
Så polaren borde pensla muffen/klockspelet /tårna med lite, innan nån "aktivitet" startas så borde alla symtom klaras.
Så kolla i din lokala målarbutik

Last edited:
Ryck ur naglarna och gnag i dig den matiga och näringsrika "roten" precis som när man äter kronärtskocka.

Ryck ur naglarna och gnag i dig den matiga och näringsrika "roten" precis som när man äter kronärtskocka.

Bear Grylls i Man Vs Hotel hade garanterat gjort det och sen sköljt ner det med lite härlig urin.. eller han hade åtminstone låtsas att han gjorde det.

Nyheter
Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Back