min kära aprilia stulen

"thule"

maestro
Gick med
4 Jun 2005
Hoj
Aprilia rsv mille
Inatt mellan den 5-6 juni så stal någon min nya fina aprilia mille.Hade haft den i en vecka. Blev av med min förra för sex veckor sedan efter att jag haft den i en och en halv vecka... Tror att det är nån jävel i huset som har fixat det. Man börjar ju undra eller hur?

thule skrev:
Inatt mellan den 5-6 juni så stal någon min nya fina aprilia mille.Hade haft den i en vecka. Blev av med min förra för sex veckor sedan efter att jag haft den i en och en halv vecka... Tror att det är nån jävel i huset som har fixat det. Man börjar ju undra eller hur?

Det är förjävligt att man inte ska kunna respektera andras grejjer!
Lider verkligen med dej! :gråta

thule skrev:

Fy faan, stackare. Var i Gbg? Verkar som att försåtsminering är det enda sättet att stoppa slöddret som stjäl. Har du några kännetecken på bågen? Kan ju hålla ögonen öppna då det inte är världens vanligaste hoj.

majtii skrev:
Inte nog med stölderna, FB'et kan börja jävlas också.

inte sååå konstigt kanske när de får punga ut för 2 stulna hojar

tråkigt att få den snodd bara :död

Äääää, fan vad jobbigt! Skall hålla ögonen på vid gavel.

Registreringsnummer?

Snake skrev:
Fy faan, stackare. Var i Gbg? Verkar som att försåtsminering är det enda sättet att stoppa slöddret som stjäl. Har du några kännetecken på bågen? Kan ju hålla ögonen öppna då det inte är världens vanligaste hoj.
den är plomb grey så det är ingen vanlig färg. tror inte att det finns någon annan i gbg

satans va tråkit!!

först vänta på pengarna sen bli snodd igen. Lider verkligen med dig!

Jag undrar....alla dessa stulna hojjar, hur fan omsätter tjuvarna dom?
Var tar dom vägen? utaomlands eller? slaktas dom?

Jag menar en så pass ovanlig hoj som denna sätter man inte direkt ut på Blocket...

Jävla svin hur som helst...

Grymt tråkigt att höra..
Ska allt hålla gluggarna öppna efter din hoj..

PS. Står de utomhus eller har du bara extrem otur att du får två hojar stulna samma säsong? Ds.

I know the feeling...blev av med min i fredags natt när jag va på SMC-utbildning. Det är för jävligt helt klart.
Vilket FB har du?

thule skrev:

Lider med dig!
Ändra du din parkeringssituation efter den första stölden? Det är ju inte ovanligt att "råttor" kommer tillbaka.
Hoppas att det löser sig på ett smidigt sätt.

/

maol69 skrev:
Grymt tråkigt att höra..
Ska allt hålla gluggarna öppna efter din hoj..

PS. Står de utomhus eller har du bara extrem otur att du får två hojar stulna samma säsong? Ds.
Stod inne på en låst innegård.Utan insyn

thule skrev:

e det du som saknar en mille`?????

mvh

Andreas

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...