Min Julklapp till mig själv :D

Akilles skrev:
Precis, och inte bara på torsdagar, varje dag!

Tack, nu blir jag smickrad :hihi :hihi
OK ni står där vid 18:00 kan man kanske hänga på nån gång då, jag har hört att det ska va nått på onsdagarna typ 2 mil utanför växjö vet ni nått om det...föressten så skulle jag ha hängt på er i sommras men då blev hojen stulen dagen innan ja skulle hänga på, surt som as men så blev det...

zpeppy skrev:
OK ni står där vid 18:00 kan man kanske hänga på nån gång då, jag har hört att det ska va nått på onsdagarna typ 2 mil utanför växjö vet ni nått om det...föressten så skulle jag ha hängt på er i sommras men då blev hojen stulen dagen innan ja skulle hänga på, surt som as men så blev det...

Öhrs Lantcafé, dock inte så många sporthojar men det finns alltid en och annan.
:tummenupp
Bor där typ

Arawak skrev:
Öhrs Lantcafé, dock inte så många sporthojar men det finns alltid en och annan.
:tummenupp
Bor där typ
Hur många är ni som brukar åka hoj på kvällarna när ni åker i grupp, alltså ni som brukar sammlas utanför donken?

zpeppy skrev:
Hur många är ni som brukar åka hoj på kvällarna när ni åker i grupp, alltså ni som brukar sammlas utanför donken?

Snitt på 4-5 kanske. På helgerna blir det givetvis fler.

Arawak skrev:
Snitt på 4-5 kanske. På helgerna blir det givetvis fler.
Ok, jag är inte i växjö på helgerna. Då är jag och åker hoj med folket i jönköping istället. Men ja hänger nog på nån gång i sommar/vår ska bli kul å åka lite. Självklart hänger jag nog inte med i erat tempo men jag hänger på hyffsat bra tempo, men men jag kan ju göra stoppies hehe....

zpeppy skrev:
Ok, jag är inte i växjö på helgerna. Då är jag och åker hoj med folket i jönköping istället. Men ja hänger nog på nån gång i sommar/vår ska bli kul å åka lite. Självklart hänger jag nog inte med i erat tempo men jag hänger på hyffsat bra tempo, men men jag kan ju göra stoppies hehe....

Ja, dessa tider, men en förutsättning är ju att all den jävla snön försvinner, fast nu är det plusgrader så man ser snön försvinner!! :D yeah.

men zpeppy, jag kan ligga på ettan hela tiden, den går ju bara till 165 km/h... :hihi :hihi

Nyheter
Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8