Min italienska klädd som en hora!!! Silikonvarning!

mr_rockster

www.jsfoto.com
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Vedum
Hoj
Superduke och Nikon
Hej hej!

Min husqvarna som alltså är kittad för att gå på gatan...

Tvättade av min husqvarna igår och körde på lite siliconspray (maxima:s grejjer rockar!!!). Passade på att fota lite när jag ändå hade sköljt av den.

Husqvarna SMR 570RR för den som inte ser det. En gammel häck som jag ändå tycker jag har hyffsad ordning på.
 

Bifogat

  • sidanfram.jpg
    sidanfram.jpg
    134.9 KB · Visningar: 316
  • vsida.jpg
    vsida.jpg
    139.6 KB · Visningar: 669
  • hsida.jpg
    hsida.jpg
    136.4 KB · Visningar: 652
  • bakhjul.jpg
    bakhjul.jpg
    140 KB · Visningar: 393
  • bakbroms.jpg
    bakbroms.jpg
    119.1 KB · Visningar: 341
  • framhjul.jpg
    framhjul.jpg
    141 KB · Visningar: 415
Några till

- Johan
 

Bifogat

  • hmotor.jpg
    hmotor.jpg
    137.9 KB · Visningar: 274
  • vmotor.jpg
    vmotor.jpg
    138.2 KB · Visningar: 272
Note to self: "kaZmur, gå inte in på trådar med såna otroligt vackra skapelser när det börjar bli vår"


(behöver jag säga att min hoj e paj?)
 
mr_rockster skrev:
Hej hej!

Min husqvarna som alltså är kittad för att gå på gatan...

Tvättade av min husqvarna igår och körde på lite siliconspray (maxima:s grejjer rockar!!!). Passade på att fota lite när jag ändå hade sköljt av den.

Husqvarna SMR 570RR för den som inte ser det. En gammel häck som jag ändå tycker jag har hyffsad ordning på.
kedjeskyddet då! :D
 
kaZmur skrev:
Note to self: "kaZmur, gå inte in på trådar med såna otroligt vackra skapelser när det börjar bli vår"


(behöver jag säga att min hoj e paj?)
Tyckte jag varnade ordentligt i topicen ;)
 
Vackert!!! Vart kan man få tag på kedjeskydd till dom? Annars får jag bygga eget.

Jag var ute i kylan med min idag. Grymt skojig hoj!!
 
dread skrev:
Vackert!!! Vart kan man få tag på kedjeskydd till dom? Annars får jag bygga eget.

Jag var ute i kylan med min idag. Grymt skojig hoj!!
Kedjeskydd finns i mitt garage, eller hos halvards motor t.ex.
 
Kan inte säga annat än trevligt. Dock måste jag påpeka en detalj. Du har gått på samma rookie misstag som jag gjorde första gången jag najjade mina bromsok.
Inte för att det spelar någon roll rent funktionsmässigt, (tror jag i alla fall, :va ), men det är de små små sakerna som gör det.
Hur det ska vara? Trä igenom ena bulten, tvinna fram till nästa, trä igenom och tvinna ytterligare en bit på andra sidan.

Som sagt, de små små detaljerna. :)

Hade hoppats jag skulle ha en bild att dela med mig av, men tyvärr. Någon annan kanske har?

// Wip
 
sven_tosing skrev:
Clipsad kedja bäddar för trubbel...

Nää, har man på alla cross/enduro alltid. Jag har kört cross i 15 år och aldrig haft problem med det. Visst har en och annan kedja smällt av men inte i kedjelåset. :tungan
 
Mackz skrev:
Nää, har man på alla cross/enduro alltid. Jag har kört cross i 15 år och aldrig haft problem med det. Visst har en och annan kedja smällt av men inte i kedjelåset. :tungan

Säger detsamma. Med tanke på att kedjorna under alla mina år i skogen varit indränkta i sand,grus,lera och olja så har jag aldrig haft problem med låset.
Att folk säger att man måste nita kedjorna är rent skitsnack.
Då vet man inte vad man pratar om.
 
Peanutboy skrev:
Vad kostar en sådan skönhet om man får fråga? :)
Snygg hoj till supermotard bygge :tummenupp
En sån gick väl på 83 papp eller något -03, enda året de fanns. Finns 50 ex av just denna modellen och det är en motard redan från fabrik. Fantastiskt kul båge som jag f.ö. rastade lite förut idag. ;)
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top