Mina blinkers fram e nu bytta till mindre, är medveten om att man måste byta relä för att dem ska blinka i normal hastighet, vilket förra ägaren till hojen gjorde till (bakblinkers) när jag nu bytt till mindre fram så blinkar alla fort,
tala med mc montörerna i norrköping som sa att man kan köpa via dem ett annat relä som ska klara av alla 4 blinkers att blinka i normal hastighet,
Nu till min fråga, är det någon som skulle kunna tala om var man monterar dit
den, kanske nån bild på hur och var den sitter! Hojen som det gäller är en
Yamaha R1 - 05
Nu till min andra fråga, Det pratas en hel del om att TPS är bytt på en del Yamaha R1 - 04-06 min fråga är vad f....n e det, samt vilken nytta har den, hur märker man om den behöver bytas, jag är inte så erfaren alls vad gäller hojar , men man måste ju börja nånstans
, Tacksam för svar //Rs
tala med mc montörerna i norrköping som sa att man kan köpa via dem ett annat relä som ska klara av alla 4 blinkers att blinka i normal hastighet,
Nu till min fråga, är det någon som skulle kunna tala om var man monterar dit
den, kanske nån bild på hur och var den sitter! Hojen som det gäller är en
Yamaha R1 - 05
Nu till min andra fråga, Det pratas en hel del om att TPS är bytt på en del Yamaha R1 - 04-06 min fråga är vad f....n e det, samt vilken nytta har den, hur märker man om den behöver bytas, jag är inte så erfaren alls vad gäller hojar , men man måste ju börja nånstans