Min Husaberg stulen inatt!!

Riktigt riktigt tråkigt, har själv blivit av med två hojar i Johanneberg/Krokslätt :mad:
Beklagar! Surt som fan... :kulspruta

Ingen aning om det är samma personer. Eftersom jag inte är skriven på det stället där hojen bor kan de inte sett mig på stan och sen gjort brytet, de måste ha vetat om att jag hade hojen där. Även konstigt att just min bil blev av med stereon och ingen annan.. :confused: Blir så sne, de bryter sönder halva dörren för en gammal piss-stereo! Hade de frågat hade de fått den av mig!

Last edited:
Helvete, det är snart så det är dax att införa hojvaktarpatrull om nätterna. :mad:
Och försäkringarna blir ju inte billigare..

Jag blir så trött sånt här, dels är det dyrt för oss som drabbas och alla som får högre premier och framförallt är det så jävla jobbigt med all tid det tar att leta upp en ny hoj att putsa upp och kosta på med gobitar och köra in sig på. AArghh!! Nä, nästa hoj ska jag fan släpa in i lägenheten om nätterna, slagträ under kudden och skaffa en stor blodtörstig hund! :kulspruta

Riktigt surt! Var väl inte särskilt länge sedan du blev av med din förra hoj?

Ortefon skrev:
2309186 Riktigt surt! Var väl inte särskilt länge sedan du blev av med din förra hoj?

Nej den förra stals i oktober, då bodde jag på guldheden. Gsx400:an låter de minsann bli!? Konstigt :3freak

Nyheter
Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti