Min Hoj Stulen!

• Thread starter Thread starter granted79
  • Start date Start date

granted79

Guest
FÖRLÅT för att jag skriver i denna tråden men jag blir så jävla upprörd!! :mad:
Kom ut från jobbet nu kl 00.20 TK porten på volvo personvagnar o upptäcker att min hoj e putsväck.... :4skrika
undrar om ni skulle kunna vara vänliga o hålla ögonen öppna för min skull :Bugar
Hojen e en gixxer 1000 årsmodell 02 med regnr SZK 439!
slå mig en signal om ni ser den och om nån skulle vilja vara jättevänlig o åka rynt med mig en sväng imorgon o titta efter den så skulle jag bli oerhört tacksam!
mob nr 0706-366001
tack på för hand JOHNNY

fyfan vad trist! Lider med dig!!!

Jävla tjuvjävlar!!! :fatta! :fatta! :fatta! :huvet :huvet :huvet

granted79 skrev:
Kom ut från jobbet nu kl 00.20 TK porten på volvo personvagnar o upptäcker att min hoj e putsväck.... :4skrika
undrar om ni skulle kunna vara vänliga o hålla ögonen öppna för min skull :Bugar
slå mig en signal om ni ser den och om nån skulle vilja vara jättevänlig o åka rynt med mig en sväng imorgon o titta efter den så skulle jag bli oerhört tacksam!
mob nr 0706-366001
tack på för hand JOHNNY
såg inte vakten något vid porten ???? blir så satans sne! :mad: när skall folk lära sig att mitt e mitt och ditt e ditt!!! skall hålla ögonen uppspärrade som fan!!!!

:va
granted79 skrev:
mob nr 0706-366001
tack på för hand JOHNNY
:va vad e det för färg?

Hoppas du hittar den

Bilden direkt

/oXydex

Bifogat

• B8BJ0128.JPG
    B8BJ0128.JPG
    94 KB · Visningar: 98
Last edited:
I värsta fall så är nog hojen på väg i en lastbil nånstans :(

Men jag ska också hålla korpgluggar öppna.

fan var surt..
en liten tanke... vid porten?? om jag inte minns helt fel så är det väl övervakningskameror där!!! eller är jag helt ute och cyklar... :va

Ska skriva ditt reg nr i min nalle så att kan kolla det när jag åker runt och råkar se en gixxer!!

EZrideR skrev:
fan var surt..
en liten tanke... vid porten?? om jag inte minns helt fel så är det väl övervakningskameror där!!! eller är jag helt ute och cyklar... :va

Ska skriva ditt reg nr i min nalle så att kan kolla det när jag åker runt och råkar se en gixxer!!

Jag pratade med vakten igår när jag upptäckte det o han sa att dom inte har några video kamerer iaf så dom har inget inspelat o dom hade inte sett nåt heller... :4skrika
tur i oturen att d hände nu när säsongen nästan e över iaf.... :Bugar
men hatar dom asen som tagit den... var ju min ögonsten jhu... :(

dröjer nog inte länge innan det är film om hoj stölder "Gone in 60 sec"..

*/ ?>
Back