Min Hoj Stulen!

  • Thread starter Thread starter granted79
  • Start date Start date

granted79

Guest
FÖRLÅT för att jag skriver i denna tråden men jag blir så jävla upprörd!! :mad:
Kom ut från jobbet nu kl 00.20 TK porten på volvo personvagnar o upptäcker att min hoj e putsväck.... :4skrika
undrar om ni skulle kunna vara vänliga o hålla ögonen öppna för min skull :Bugar
Hojen e en gixxer 1000 årsmodell 02 med regnr SZK 439!
slå mig en signal om ni ser den och om nån skulle vilja vara jättevänlig o åka rynt med mig en sväng imorgon o titta efter den så skulle jag bli oerhört tacksam!
mob nr 0706-366001
tack på för hand JOHNNY
 
fyfan vad trist! Lider med dig!!!

Jävla tjuvjävlar!!! :fatta! :fatta! :fatta! :huvet :huvet :huvet
 
granted79 skrev:
FÖRLÅT för att jag skriver i denna tråden men jag blir så jävla upprörd!! :mad:
Kom ut från jobbet nu kl 00.20 TK porten på volvo personvagnar o upptäcker att min hoj e putsväck.... :4skrika
undrar om ni skulle kunna vara vänliga o hålla ögonen öppna för min skull :Bugar
Hojen e en gixxer 1000 årsmodell 02 med regnr SZK 439!
slå mig en signal om ni ser den och om nån skulle vilja vara jättevänlig o åka rynt med mig en sväng imorgon o titta efter den så skulle jag bli oerhört tacksam!
mob nr 0706-366001
tack på för hand JOHNNY
såg inte vakten något vid porten ???? blir så satans sne! :mad: när skall folk lära sig att mitt e mitt och ditt e ditt!!! skall hålla ögonen uppspärrade som fan!!!!
 
:va
granted79 skrev:
FÖRLÅT för att jag skriver i denna tråden men jag blir så jävla upprörd!! :mad:
Kom ut från jobbet nu kl 00.20 TK porten på volvo personvagnar o upptäcker att min hoj e putsväck.... :4skrika
undrar om ni skulle kunna vara vänliga o hålla ögonen öppna för min skull :Bugar
Hojen e en gixxer 1000 årsmodell 02 med regnr SZK 439!
slå mig en signal om ni ser den och om nån skulle vilja vara jättevänlig o åka rynt med mig en sväng imorgon o titta efter den så skulle jag bli oerhört tacksam!
mob nr 0706-366001
tack på för hand JOHNNY
:va vad e det för färg?
 
Hoppas du hittar den

Bilden direkt

/oXydex
 

Bifogat

  • B8BJ0128.JPG
    B8BJ0128.JPG
    94 KB · Visningar: 98
Last edited:
I värsta fall så är nog hojen på väg i en lastbil nånstans :(

Men jag ska också hålla korpgluggar öppna.
 
fan var surt..
en liten tanke... vid porten?? om jag inte minns helt fel så är det väl övervakningskameror där!!! eller är jag helt ute och cyklar... :va

Ska skriva ditt reg nr i min nalle så att kan kolla det när jag åker runt och råkar se en gixxer!!
 
EZrideR skrev:
fan var surt..
en liten tanke... vid porten?? om jag inte minns helt fel så är det väl övervakningskameror där!!! eller är jag helt ute och cyklar... :va

Ska skriva ditt reg nr i min nalle så att kan kolla det när jag åker runt och råkar se en gixxer!!


Jag pratade med vakten igår när jag upptäckte det o han sa att dom inte har några video kamerer iaf så dom har inget inspelat o dom hade inte sett nåt heller... :4skrika
tur i oturen att d hände nu när säsongen nästan e över iaf.... :Bugar
men hatar dom asen som tagit den... var ju min ögonsten jhu... :(
 
dröjer nog inte länge innan det är film om hoj stölder "Gone in 60 sec"..
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top