Min Hoj Stulen!!!

Gadde

Medlem i lowbudgetracing
Gick med
23 Jun 2005
Hoj
Fireblade-08(Gata), Fireblade-08(Racehoj) R6-00 (Racehoj till salu)
Hallå.

Vaknade imorse o såg att hojen är stulen.

Vit/svart Honda Fireblade 08a.

REGNR: BKS134

Kännetecken:
Vit undertail med diodblinkers.
DB tonat kåpglas.
Scorpion blås.
Satt ensits cuts på.

Tips eller något som leder till att den kommer fram belönas.
5000 :-

Mvh // Gadde 0709244244

Bifogat

• Gadde fireblade.jpg
    Gadde fireblade.jpg
    154.3 KB · Visningar: 503
Lider med dig... min blev stulen i natt utanför fönstret med 3 lås.
Hoppas dom jävlarna kör ihjäl sig eller ännu bättre, blir 90% invalida

Hur mycket pengar finns det att tjäna liksom ? Det blir bara ett jävla helvete för ägaren.... det är inte mycket kvar på säsongen nu heller.

I mitt fall får jag betala 20.000kr i självrisk! Då får jag ut kanske 15-20.000kr MAX för min KTM 450. Sen att jag lagt ner 300 arbetstimmar i trim, delar för 10.000kr osv. det är en annan sak.

Men personerna som stjäl, vad kan dom få ut av det ? Motor med slipat nummer, 4000kr max ? Ramen lär ingen vela ha... hjulen kanske nån tusing... helt otroligt att smutsa ner sig för så lite pengar.

Skaffa er ett riktigt jävla jobb och jobba över så tjänar nu samma pengar utan att torska! PAGAR!!!!!!!!!!!!!!!

Skrämmande
Där han väl inte bli många mil på den mätaren... några spår?

Ajaj, en såpass fin hoj!
Hoppas den kommer till rätta utan allt för mycket skador.

//Dio

Kolla på Korsbacka-området, där bor ganska så löst pack som gör allt för lite droger.

Fan nu får man se till att bygga mitt jäkla garage så man kan få in min o tantens hojar där tryggt och säkert.... eller ja lite mer säkert än att stå ute. Får väl ansöka om bygglov för att bygga ett kassaskåp stort som ett hus för att skydda sina tillhörigheter.

Faan

Tycker det är sjukt mycket stölder numera. Och varför stjäla hojjar den här tiden på året? Måste vara svårt att bli av med prylarna?

Håller med tidigare inlägg. hoppas dom gör sig riktigt jävla illa, eller att man skulle komma på dom på bar gärning nån gång:mad:

Vad ni än gör om ni hittar dem. Slå dem inte med batong. Det har jag fått lära mig på detta forumet att det gör man inte.

Lider verkligen med er. Jag hade gått i graven om min hade blivit stulen och det är ändå inte en sån fin hoj så kan nog inte ens sätta mig in i hur ni känner.

Får hoppas ni hittar era hojar i dugligt skicka iaf och att förövarna får vad dem förtjänar, sen vad det är det får var och en bestämma för sig.

Mycket tråkigt Gadde och lider med er alla som blivit drabbade...

Fram med hårdare straff i det här landet... Det blir ju bara värre och värre...

Hoppas det ordnar sig på bästa sätt för er...

Trist som fään.. :gnissla

Så stolt o glad du var hemma hos K när du snackade om den.
Du fick den fan precis,, förra veckan eller?

Håller ögonen öppna efter delarna...

Tror att det är en liga som kör runt nu i skåne.
Tycker det är sjukt mycket stölder numera. Och varför stjäla hojjar den här tiden på året? Måste vara svårt att bli av med prylarna?

Delarna hamnar nog utomlands söderut så där kvittar det att vädret är sämre. Sen meckar dom flesta med sina hojar under vintern så delarna kommer väl till pass även här hemma.

fy f**n va surt!
Vet hur det känns, jag har själv blivit av m 2 st hojar. I låsta kameraövervakade garage. :huvet
Så jag lovar också att hålla utkik.

Fan att folk inte kan låta bli andras saker, skulle jag hitta få tag på en tjuv så skulle jag ta mig fan slå ihjäl honom.....!

Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla