min hoj måste hata mig ...

Har du kollat så att ingen säkring har pajjat eller glappar!
Bort iof inte göra det på en ny båge, men men

Ojj det fanns 3 sidor till.. ähhh Min cykel står instängd på lager som mitt jobb hyr med dom jävlarna har för en gångs skull låst inhängnaden runt det området och jag har ingen nyckel.. det är kul det..
Sitter i stället och surar..

Last edited:
brinckis skrev:
Frågan är varför den inte startade innan? Det enda som jag kan komma på är att första gången jag försökte starta den så stod den på stödet.

Jag kan sätta en och annan hundring på att det var det nedfällda stödet som spökar!

Lycka till i fortssättningen!

Går det inte att starta hojen med stödet nere om man har neutralen i och håller in kopplingen? Hade för mig att det gick men jag kan ju ha fel.

Jag hade mätt batteriet iafa, är den stendö och dödaren inte på så borde det vara något liv i den, om inte huvudsäkringen har smällt. testa med en multimeter eller två sladdar och en tolvvoltslampa

Inazuma skrev:
Jag hade mätt batteriet iafa, är den stendö och dödaren inte på så borde det vara något liv i den, om inte huvudsäkringen har smällt. testa med en multimeter eller två sladdar och en tolvvoltslampa
Han har fått igång den nu :7peta

Min motorcykel startar med växel i och stödet nere. Kan bli riktigt spännande ibland faktiskt. :tungan

Swedie skrev:
...är nybörjare. Gäller andra oxå. GE DOM EN CHANS. Visa hur bra du är och HJÄLP istället.

:7peta :)

rozen skrev:
Nej nej... Han hade bara glömt startspärren vid stödet... Jappsar krånglar inte! :yoparty

Min R1a krånglade och hade sig, visade felkoder osv (-02) 2 gånger :mad: jävla måndagsex :rofl

Anneli: Har du ens stöd på din racehoj ? :va

Mattiaz skrev:
Har du ens stöd på din racehoj ?

Mjo jag har ju det. Men stödet ska ju givetvis bort, han är ju gat/rejshoj under förvandling. :) ( fast just nu är han mest bara ett nerskruvat kaos :3freak )

Anneli skrev:
Mjo jag har ju det. Men stödet ska ju givetvis bort, han är ju gat/rejshoj under förvandling. :) ( fast just nu är han mest bara ett nerskruvat kaos :3freak )

Finge Chrille se det så skulle han gråta blod :D

Nyheter
Nya BMW S 1000 RR tar form

Redan i maj 2025 gav BMW me...

Helsvarta Deadwood – Ny cruiser från H-D

H-D presenterar nya Deadwoo...

Sommarauktion hos Antiqueweb

Svenska Antiqueweb avslutar...

HJC stärker kundrelationen

Pressrelease från HJC Helme...

Sportsterbygge i nästa nummer

I Allt om MC nummer 8 komme...