min hoj hittad slaktad

detta ska jag skåla för i kväll på Landskrona karnevalen .
ett rötägg mindre :fyllisar

sdb55487.gif
sdb55487.gif
sdb55487.gif
sdb55487.gif
sdb55487.gif
av fem möjliga till dig

Hoppas att det reder sig snabbt med försäkringsbolaget.

FAN VA GÖTT!
Snacka om att det var dags!
Tur att polisen hakade på annars hade nog allt fortsatt som vanligt.

Fan va gött o höra!! :)
Låter som snorungarna har satt tjuvandet i system så du har säkert räddat andra från att få sina stulna :tummenupp

Detta borde väll snabba på försäkringsbolaget lite?

:hej

xyx skrev:
Dock tycker jag det är ytterst sorgligt att man ska behöva gå via en polare som råkar vara polis för att få något att hända.

Majoriteten som inte har någon polispolare är ju rätt rökta.

Jag håller med, min polare (Yappe) som anmälde inbrottsförsöket, skulle fått lite respons på hans tips om "tjyvgömma" i stället för att jag ska behöva tipsa.

nu skulle ju jag & min polare dit och avslöja en mopedhärva, men "råkade" hitta min MC också... så det blev lite "Bonus" :lol

Bra jobbat WW. Hoppas allt ordnar sig snabbt nu för dej... så du får ut å köra igen :)

wonderwizard skrev:
Men en person är häktad & tagen till polisstationen. :banana
Kul WW! :tummenupp Hårt arbete lönar sig!!! :klappar :klappar
Tråkigt med hojen, men det är bättre att få klara besked än att gå omkring och undra, eller hur?
Se till att jobba på FB nu, så har du en ny hoj om en vecka! :banana

Jag höjer ett glas för dig! :öl
/hansome (som gärna vill veta vad som hänt med min hoj...)

polisen videofilmade hela tjuvgömman.. ska som om den kan vara "offentlig handling" och jag kanske kan få en kopia :D

Märkligt att man inte får respons av Polisen om man inte känner dom personligen, den där tjuvgömman hade ju kunnat avslöjats tidigare och så hade säkert några fler haft sina hojar kvar.

Bra jobbat förresten

Last edited:
Pertan skrev:
Märkligt att man inte får respons av Polisen om man inte känner dom personligen, den där tjuvgömman hade ju kunnat avslöjats tidigare och så hade säkert några fler haft sina hojar kvar.

Jag hade ju haft min kvar om polisen hade följt upp på min polares tips, när han gjorde anmälan om inbrottsförsöket. sjukt som fan e hela historien iaf.

wonderwizard skrev:
Jag hade ju haft min kvar om polisen hade följt upp på min polares tips, när han gjorde anmälan om inbrottsförsöket. sjukt som fan e hela historien iaf.
Så fattade jag också det hela på inlägget, kanske skulle skicka storyn till något TV bolag och RIKSPOLISCHEFEN, eller är det så att Persson håller inne med pengar till polisen för att kunna anställa fler inom kriminalvården och på det sättet dölja den höga arbetslösheten som han så heligt lovade att ta hand om i förra valet, gammalt sosse knep att anställa i offentliga sektorn och hitta på arbetmarknadspolitiska åtgärder ett år innan valet.

12 sketna timmar va han inlåst :huvet släpptes efter förhör :huvet

suck, stön, stånk... o inte nog med det... jag har sett han idag också... på sin jävla moppe..

wonderwizard skrev:
12 sketna timmar va han inlåst :huvet släpptes efter förhör :huvet

suck, stön, stånk... o inte nog med det... jag har sett han idag också... på sin jävla moppe..

Jaha är fallet nerlagt nu då? typ som vanligt i detta land....

Pertan skrev:
Så fattade jag också det hela på inlägget, kanske skulle skicka storyn till något TV bolag och RIKSPOLISCHEFEN, eller är det så att Persson håller inne med pengar till polisen för att kunna anställa fler inom kriminalvården och på det sättet dölja den höga arbetslösheten som han så heligt lovade att ta hand om i förra valet, gammalt sosse knep att anställa i offentliga sektorn och hitta på arbetmarknadspolitiska åtgärder ett år innan valet.

nejdå... dom har resurser.. bara det att dom prioriterar att sätta dit oss som kör 64km\h på 50 väg istället för att göra vad som behövs.. dvs. sätta dit alla jävla tjuvar och våldtäktsmän o dylikt.

Igår fick jag 1200 kr i böter på en bred, lång väg utan övergångställen. Jag kom körande i 64 km\h.. 3 snutbilar och 6 snutar var på plats o haffade svensson som kom körandes i sina volvo lite över 50..

Jag blev så jävla förbannad... Jag hade inte klagat om dom ställt sig vid en skola eller någon 30 väg där det finns mening att köra långsamt..

sen när man verkligen behöver dom så säger dom att dom inte har några resurser.. GO FIGURE :kocko

Någon vecka sen när vi var ute o körde så kom det en snubbe o körde på min kompis bakifrån vid en korsning.. och han gjorde det med mening. Men när man ringde så hade dom inga resurser... :mad:

WW: KEEP UP THE GOOD WORK! Synd att din hoj blev stulen och jag hoppas att det löser sig snabbt med FB... det förtjänar du! :tummenupp

Svenska polisen är helt värdelös. Det enda dom klarar av är hastighetsförseelser. Enkla ingripanden som ger finfin statistik.

Last edited:
Back