Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Anton_Ljunghusen skrev:Va det i LA eller?
Mr_Malossi skrev:Adnan_ganster på lunajstorm har blivit rädd och raderat sitt konto![]()
![]()
xyx skrev:Dock tycker jag det är ytterst sorgligt att man ska behöva gå via en polare som råkar vara polis för att få något att hända.
Majoriteten som inte har någon polispolare är ju rätt rökta.
Kul WW!wonderwizard skrev:Men en person är häktad & tagen till polisstationen.![]()
Pertan skrev:Märkligt att man inte får respons av Polisen om man inte känner dom personligen, den där tjuvgömman hade ju kunnat avslöjats tidigare och så hade säkert några fler haft sina hojar kvar.
Så fattade jag också det hela på inlägget, kanske skulle skicka storyn till något TV bolag och RIKSPOLISCHEFEN, eller är det så att Persson håller inne med pengar till polisen för att kunna anställa fler inom kriminalvården och på det sättet dölja den höga arbetslösheten som han så heligt lovade att ta hand om i förra valet, gammalt sosse knep att anställa i offentliga sektorn och hitta på arbetmarknadspolitiska åtgärder ett år innan valet.wonderwizard skrev:Jag hade ju haft min kvar om polisen hade följt upp på min polares tips, när han gjorde anmälan om inbrottsförsöket. sjukt som fan e hela historien iaf.
wonderwizard skrev:12 sketna timmar va han inlåstsläpptes efter förhör
suck, stön, stånk... o inte nog med det... jag har sett han idag också... på sin jävla moppe..
Pertan skrev:Så fattade jag också det hela på inlägget, kanske skulle skicka storyn till något TV bolag och RIKSPOLISCHEFEN, eller är det så att Persson håller inne med pengar till polisen för att kunna anställa fler inom kriminalvården och på det sättet dölja den höga arbetslösheten som han så heligt lovade att ta hand om i förra valet, gammalt sosse knep att anställa i offentliga sektorn och hitta på arbetmarknadspolitiska åtgärder ett år innan valet.
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |