Min hoj är stulen!

Piss & Pest & Senapsgas vad illa!!!! Säger till budstyrkorna imorrn att hålla ögonen öppna.

Säg till om du får tag i den eller dom som gjort det så ska vi nog ta och knäcka ett ben eller två på dem

Man undrar vad det är för folk som håller på med sånt här egentligen. Vem gillar en MC-tjuv? Måste va tragiska människor :(

Fasiken vad det snos cyklar. Man undrar ju vart alla tar vägen :va
Hade jag kommit på någon som försökte sno någon av mina cyklar hade ni alla fått vittna till min fördel i en mordrättegång.
Hoppas det löser sig snabbt för dig Freppa.

MEN FAN OXÅ.....!!!! :4skrika :mad: :4skrika :mad: :4skrika :mad:

Tänk att dom jävla kräken bara roffar o tar.... om man finge lägga vantarna på dom jävlarna... då skulle det fan inte va mycket kvar...!!! :kocko

Lider med dig Freppa.... :(

Det finns ju ett gäng Suzuki GSX-R 1000 och att byta plåtar är ju inte ovanligt så du kanske har något kännetecken utöver reg-nr, klistermärke/n, skador?

Bor en bit från stan men ska hålla ögonen öppna.

//@

edit: naturligtvis var det tråkigt att höra, glömde bara skriva ut det...

Snurrar skapligt mycket på södra sidan stan, håller ögonen öppna på gator och torg och innanför alla portar jag jobbar med...
Har lite fina spett i diverse storlekar 0,3 m - 2,0 m i bilen... Med perfekt passform för hojtjyvar. :fatta!

No1 skrev:
Mycket BANFOLK som ringt och sökt delar den sista tiden, så en inte helt omöjlig tanke är åt detta håll...

Sen har jag haft kontakt med Freddy Papinens (ursäkta stavningen) mekaniker som försökt köpa delar av mig till just en vurpad/krockad -03'a, en mc som Freddy i stället sålde till någon som ABSOLUT kommer att behöva delar!!!

Lycka till i sökandet!!!

No1...

Papunen... Träffar och ser honom lite här å var, kan fråga honom om vem det var om jag får stopp på honom.

//@

Ledsen mannen, håller ögonen öppna!
F-n, blir nästan en vända till garaget ikväll och kolla om hojen står kvar. Blir f-n orolig.

//D

Trist!!! Hoppas hojen hittas!

Vore kul o läsa en tråd som är benämnd "Vi tog skjuvarna på bar gärning..." och sen lite bilder på hur de ber för sina liv.

Toy?

Passande regnummer i alla fall! :tummenupp Var det inte den som stod på mässa i tokholm i vintras? Hoppas den kommer fram! Gärna med tjuvarna sönderslagna efter att ha försökt smita från snuten! :kulspruta

Tråkig början på hojsäsongen :(
Hade du turen att ha den försäkrad just vid tillfället? Har för mig att du har haft försäkring där du ställer på och av hojen (men jag kan ha fel).

Kolla annonser på blocket, här och andra ställen. Tror med att den säljes i delar..tyvärr.

TOY är en vanlig kombination på just Gixxer 1000 hojar. Man lyckades få det på ett stort antal ett år.

Självklart håller vi koll här på landet med om vi ser eller hör något

Tror inte tråden var till för nån personlig vendetta.
Trist med hojen, du hann väl knappt få köra den?

Troligen är det som det sägs i tråden, redan nerplockad i delar och ute hos folk med rymliga samveten.

:kulspruta Man blir så djävla trött, skall det vara så förbannat svårt att skilja på mitt och ditt.
Säga vad man vill om ortodoxa muslimer, men där existerar knappast stölder, man själ inte med bara en vänsterhand...

Tack för stödet.

Hojen hade inga specifika kännetecken, och jag tror nog det blir en reservdelshoj eller slaktas. Den hade dock ett Yoshimura TRS helsystem, som ser ut som TriOval. Inte helt vanligt. Jag är intresserad av tips i alla riktningar. Jag utlovar en liten belöning om någon kan ge tips som leder till att jag kan finna vart den hamnat

Känns bittert att förlora 2 månader av hojsäsongen. Räckte det inte med att bli påkörd förra säsongen? Skall man drabbas av detta nu? Tydligen....

Hojen stod i ett garage. Det var släpmärken efter däcken cirka 5 meter. Därefter har de väl lastat ombord den på en skåpbil.

fy fan snart får man bulta fast hojen i backen för att få behålla den .
lider med dig:gnisla
OM DU SOM HAR TAGIT HOJEN SER DET HED HÄR SÅ FUNDERA VA SOM KAN MENAS MED DET HÄR :finger :kulspruta :machinegu :smasha :ajjabajja

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman