Min hoj är stulen!

Anneli

Nu på gatan igen!..
Gick med
22 Jul 2003
Hoj
Fireblade
Inatt stals min (lånade) hoj från en parkering i centrala Södertälje.

Det är en grön (vit+lila) Kawasaki zx750r -97 med regnr. DLL777

Sett eller hört något?..

Kontakta mig 070/238 69 81

Last edited:
Blev själv av med en ninja här i Södertälje förra året!! :mad: Men jag håller utkik efter din lånade hoj!!Måste ju kännas rätt jobbigt att få hojen snodd när man har lånat den...Hoppas han/hon hade den stöldförsäkrad iallafall..Mvh

.. nä de va inte kul o tala om för brorsan att den var snodd, men han tog det bättre än mig faktiskt..
..Fick PM igår av någon som tror sig sett den i onsdags i Sigtuna..

Anneli.a skrev:
.. nä de va inte kul o tala om för brorsan att den var snodd, men han tog det bättre än mig faktiskt..
..Fick PM igår av någon som tror sig sett den i onsdags i Sigtuna..

Jag håller lite koll ifall den dyker upp där.
Bor nämligen i Sigtuna.

Hojtjuvar --->
violent-smiley-100.gif

Jag håller koll här i LIDKÖPING om den mot förmodan skulle dyka upp här...... jag tittar ändå efter min egen hela tiden så då kan jag lika gärna titta efter två stulna hojar.

Tro mej!! Jag vet hur du känner!! :(

Jag har gett upp hoppet...

En bild på skönheten..*saknar*

Bifogat

• 112-1214_img.jpg
    112-1214_img.jpg
    63.2 KB · Visningar: 454
Om du erbjuder en hittelön så kan du ringa Taxi Stockholm som då går ut med det till sina 1600 bilar över radion, nån kan alltid lyckas se nåt.

Fick tipset av en klubb-medlem som kör Taxi åt just Taxi Stockholm

/Nitrous

Nitrous skrev:
Om du erbjuder en hittelön så kan du ringa Taxi Stockholm som då går ut med det till sina 1600 bilar över radion, nån kan alltid lyckas se nåt.

Fick tipset av en klubb-medlem som kör Taxi åt just Taxi Stockholm

/Nitrous

Tack för tipset, men du tror inte att de e lite sent påtänkt då?.. o hur pass mycket hittelön pratar vi om?..

Jag vet inte faktiskt, men antagligen ca 1000:- skulle jag tro, det gör det ju värt för en chaufför att hålla gluggarna lite extra öppna och ringa polisen om denne ser hojen.

Man ska aldrig säga aldrig om ifall det är för sent. Man blir ju förvånad över hur en del hoj-tjyvar har mage att åka omkring på en stulen hoj !!! Antagligen är dom så dumma att dom inte har en aning om att communites som Sporthoj m.m. existerar.

Om jag själv var hojtjyv så skulle jag vara livrädd att få huvudet inbankat vid varje rödlyse eller stopp jag gjorde..... världen är full av idioter som sagt.

/Nitrous

Jag kör där på taxi sthlm , du kan prova på tel 728 26 00 och säg att du känner en som kör där och han sa att du skulle ringa in ( låt ledsen).

Ken Keniff skrev:
Jag kör där på taxi sthlm , du kan prova på tel 728 26 00 och säg att du känner en som kör där och han sa att du skulle ringa in ( låt ledsen).

Ja ÄR ledsen.. :(
Måste bara diskutera saken med brorsan..
Vem e de jag känner då?.. :)

Säg bara att en bekant som kör taxi åt Taxi Stockholm sa att du kunde ringa in med en vädjan om hjälp, hittelön utlovas då motoryckeln är allt du äger bla bla bla..snyft !!

Lycka till och hoppas att hojen dyker samt att en hojtjyv får nåt tungt i huvudet......

/Nitrous

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...