Min hoj är kass :(

Blue_F

Make It So
Gick med
21 Jun 2004
Hoj
Kawasaki ZX-9R Ninja
Jag och Hornetboy var på färjan påväg hem från Hönö efter en heldag med boulderklättring. Vi satt på våra hojar längst fram på färjan och förde en mycket intelligent diskussion när ett gäng killar kom uppsmygandes bakom oss. vi låtsades inte om dem till en början men när den ene stått och stirrat på min hojs bakdel ett tag så vänder jag mig om och tittar frågande på honom.

Han säger: Hur fort går en Ninja?
Jag: Tillräckligt!
Han: aha... Vet du.. Gåstrajder hadde en såndär Hajabusa och han körde om en Ninja på fyrans växel på bakhjulet!

Attans... min hoj är kass!!

Jag ler och hör sedan i högtalarna: DET STÅR EN MOPED IVÄGEN FÖR BILARNA, FLYTTA DEN OMEDELBART...

En annan i gänget säger till den förste killen: ÖJ! Du måste flytta på moppen ju!
Killgänget skyndar genast iväg

Då hade vi något att skratta åt resten av den resan :hihi

Ville bara dela med mig av denna småroliga händelse. Men det måste nog upplevas för att man ska ha riktigt Kul åt det... Någon som varit med om liknande???

Last edited:
Hehe, moppefuckon är sköna. Hade race med en 80cc cross med skjuts igår på munkebäcksvägen...om dom lever idag blir jag förvånad :3freak

Rasorblade skrev:
2245564 haha!!!
Tänk om du hade haft sukkan...vad hade det varit då??? En trampcykel :hihi

Den hade nog inte väckt så stor uppmärksamhet hos killarna... den är ju lila... :tungan

Pinky skrev:
2245566 Hehe, moppefuckon är sköna. Hade race med en 80cc cross med skjuts igår på munkebäcksvägen...om dom lever idag blir jag förvånad :3freak

Såg jag inte fel så tror jag de var 3 på måppen när vi skulle åka av båten... :död

m.pelkonen skrev:
2245841 Killen med crossen känner jag :yoparty
En tjej där bak, grappen fram hade en svart kort keps? raight :tuttar

Tror han hade hjälm faktiskt :va. Men visst satt det en liten tjejfjortis där bak. Hälsa honom att det är dumt att köra mot rött :hihi

Blue_F skrev:
2245553
......Då hade vi något att skratta åt resten av den resan :hihi
Ville bara dela med mig av denna småroliga händelse. Men det måste nog upplevas för att man ska ha riktigt Kul åt det... Någon som varit med om liknande???

Behövs inte upplysas, förstår precis :hihi

Moppefuckon kan vara ganska gulliga. Tjörde ganska långsamt på en 50väg. Möter moppar längre fram. Börjar köra i sicksack för att "värma upp däcken", eg för att det var tråkigt att åka sakta. Några sekunder senare ser man att mopparna gör exakt likadant.... :yoparty

Nyheter
Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna