Jag och Hornetboy var på färjan påväg hem från Hönö efter en heldag med boulderklättring. Vi satt på våra hojar längst fram på färjan och förde en mycket intelligent diskussion när ett gäng killar kom uppsmygandes bakom oss. vi låtsades inte om dem till en början men när den ene stått och stirrat på min hojs bakdel ett tag så vänder jag mig om och tittar frågande på honom.
Han säger: Hur fort går en Ninja?
Jag: Tillräckligt!
Han: aha... Vet du.. Gåstrajder hadde en såndär Hajabusa och han körde om en Ninja på fyrans växel på bakhjulet!
Attans... min hoj är kass!!
Jag ler och hör sedan i högtalarna: DET STÅR EN MOPED IVÄGEN FÖR BILARNA, FLYTTA DEN OMEDELBART...
En annan i gänget säger till den förste killen: ÖJ! Du måste flytta på moppen ju!
Killgänget skyndar genast iväg
Då hade vi något att skratta åt resten av den resan
Ville bara dela med mig av denna småroliga händelse. Men det måste nog upplevas för att man ska ha riktigt Kul åt det... Någon som varit med om liknande???
Han säger: Hur fort går en Ninja?
Jag: Tillräckligt!
Han: aha... Vet du.. Gåstrajder hadde en såndär Hajabusa och han körde om en Ninja på fyrans växel på bakhjulet!
Attans... min hoj är kass!!
Jag ler och hör sedan i högtalarna: DET STÅR EN MOPED IVÄGEN FÖR BILARNA, FLYTTA DEN OMEDELBART...
En annan i gänget säger till den förste killen: ÖJ! Du måste flytta på moppen ju!
Killgänget skyndar genast iväg
Då hade vi något att skratta åt resten av den resan

Ville bara dela med mig av denna småroliga händelse. Men det måste nog upplevas för att man ska ha riktigt Kul åt det... Någon som varit med om liknande???
Last edited: