Min hoj är emot NATO

Lurch

Partiellt rupturerad
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemmavid
Hoj
Suzuki GSX-R 750
Läste tidningen och såg att min hoj är ute och demonstrerar utan min vetskap...

00000143128.jpg




.
 
se upp, mitt vad det är så sitter resten av Al-quaida i garaget
 
Hightuned skrev:
Tvätta den nu ordentilgt så du får bort all komunist-stank från det där demostationståget!

:Bugar :klappar

Du glömmde:Miljöpartist vegan Syndikalist anarkist stank, Sånnt pack vill vi inte heller veta av :fatta!
 
Blev lite misstänksam när hon vill köra mot rött hela tiden...



.
 
Ska till Midlanda på lördag och köra bana, där finns bara en vänsterkurva förutom chikanen. Ska nog se till att det lutar lite mer åt höger efter det...




.
 
Hoppsan höll på att glömma - här på SH är vi alla åtminstone mörkblå, gärna litet diskret ljusbruna, för att passa in i gänget. Ingen fara, den här tråden fick mig att minnas.
 
SvartR1a skrev:
:Bugar :klappar

Du glömmde:Miljöpartist vegan Syndikalist anarkist stank, Sånnt pack vill vi inte heller veta av :fatta!

hahaha... anarkister å kommunister å invandrarpack!!!

bra gjort av hojen tycker jag, den förtjänar en lång wheelie :tummenupp
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top