Min hemmagjorda Övningskörningsskylt! Bilder!

stoooffe

lem!deM
Gick med
4 Feb 2005
Hoj
R6 -01
Hej allihopa! :hej
Tänkte bara visa hur duktig jag har varit :tungan!
Hittade en länk här på SH där de sålde sånna här skyltar så jag tänkte en sån kan väl inte va så svår o göra själv! Så d slutade med att jag fixade en idag o jag blev faktiskt rätt nöjd :)
Tycker ni om den? Bra eller anus ? :corn

Tänk vad man kan vara händig ibland :tuttar

Bifogat

• blabla0001.jpg
    blabla0001.jpg
    38 KB · Visningar: 713
  • blabla0002.jpg
    blabla0002.jpg
    39 KB · Visningar: 898
  • blabla0004.jpg
    blabla0004.jpg
    39.9 KB · Visningar: 656
stoooffe skrev:
Hej allihopa! :hej
Tänkte bara visa hur duktig jag har varit :tungan!
Hittade en länk här på SH där de sålde sånna här skyltar så jag tänkte en sån kan väl inte va så svår o göra själv! Så d slutade med att jag fixade en idag o jag blev faktiskt rätt nöjd :)
Tycker ni om den? Bra eller anus ? :corn

Tänk vad man kan vara händig ibland :tuttar
En sån har jag också, men tyvär måste jag upplysa dig om att den inte är godkänd... Men sålänge du övningskör är det lugnt, men på uppkörningen får du fixa nåt annat..

Den blev jättefin! Fast den är rätt liten så det är svårt o se att det är övningskör..

KalleNorton skrev:
En sån har jag också, men tyvär måste jag upplysa dig om att den inte är godkänd... Men sålänge du övningskör är det lugnt, men på uppkörningen får du fixa nåt annat..

hehe jaså :P! ajdå men vafan man har ju alltid någon bakom sig när man övningskör ändå så vafan :P! japps tar av den när ja drar på körlektion osv hehe :)

KalleNorton skrev:
på uppkörningen ska man inte ha någon skylt...

Den var inte Anus, den var alltså Bra :tummenupp

Det fulaste jag sett är dom där "Övningskör" västarna :rofl

Din skylt var iof lite liten kanske..

Last edited:
Varför krångla till det?
Jag tog en helt vanlig grön-klistra-på-bilen-skylt och tejpade fast på ryggen utanpå skinnstället.

Olaglig och meningslös

Tror du folk ser på 20 meters avstånd att du övningskör? Liksom det som är tanken med skylten :3freak

morlock skrev:
Varför krångla till det?
Jag tog en helt vanlig grön-klistra-på-bilen-skylt och tejpade fast på ryggen utanpå skinnstället.

vet har jag osso gjort fram till nu! Men har köpt nytt skinnställ nu o tejpen slet som fan på d gamla skinnstället så jag gjorde så här ist!

stoooffe skrev:
vet har jag osso gjort fram till nu! Men har köpt nytt skinnställ nu o tejpen slet som fan på d gamla skinnstället så jag gjorde så här ist!
Kör med tröja utanpå skinnstället och tejpa/bind fast skylten på den då.

Anton_Ljunghusen skrev:
Olaglig och meningslös

Tror du folk ser på 20 meters avstånd att du övningskör? Liksom det som är tanken med skylten :3freak

jo jag vet, den är liten! MEN det är ju inte jag som kör sist när man övningskör! Det är ju handledaren som kör efter mig o om man tänker som dig borde ju egenligen handledaren ha en övningskörningsskylt på ryggen eftersom han syns mest :7peta

Bara att ta på sig nån väst som syns.. eller trixa fast det vanliga stora skylten på dig. Gör en vacker väst av den. Min polare hade det när hon övningskörde. Syntes bra och såg bra ut. :tummenupp

lr så tar du bara ett skärp av ngt slag o sedan tejpar fast skylten på skärpet o sedan bara ta på sig det när det är dags för rejs :yoparty

Ta en sån väst som trafikpoliser har, i neongult, och tejpa fast en vanlig övningskörningsskylt på den. Den där syns ju inte för fem ruttna korvören.

Man skall se ful ut när man övningskör, då blir det desto skönare sen när man slipper alla accessoarer efter uppkörningen.

själv så har jag dock en grön väst som redan har "övningskör" tryckt på ryggen. något jag rekommenderar :tummenupp

jag gjorde faktiskt likadant på min RGV.. :tummenupp vem vill att folk ska se att man övningskör.. jag anser mig köra bra i af.. :rolleyes:
Att man ska behöva köra upp för A begränsad asså!!! :huvet

philsson skrev:
jag gjorde faktiskt likadant på min RGV.. :tummenupp vem vill att folk ska se att man övningskör.. jag anser mig köra bra i af.. :rolleyes:
Att man ska behöva köra upp för A begränsad asså!!! :huvet

ja lr hur!
Jag, och även många andra, har upptäckt att det här med sån förbannad övningsskörningsskylt faktiskt ibland har motsatt effekt än vad som är meningen! Folk som ligger o trycker en i röven bla!

Nyheter
Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Back