Måste man inte ha en fungerande mätarställning???....den försvinner ju med cykeldatorn...eller börjar om från nollGeneral E skrev:2099745Sätt på en cykeldator istället så kan du börja klocka sträckor, se topphastighet, snitt etc.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Måste man inte ha en fungerande mätarställning???....den försvinner ju med cykeldatorn...eller börjar om från nollGeneral E skrev:2099745Sätt på en cykeldator istället så kan du börja klocka sträckor, se topphastighet, snitt etc.
CrazyRider skrev:2099355Var kan jag köpa ny hastighets vajer? den slutade o visa vid 170 kmh.:S konstigt konstigtden bara dog o funkar inte mer ! visar 0 kmh!!
Riverpool skrev:2099908Måste man inte ha en fungerande mätarställning???....den försvinner ju med cykeldatorn...eller börjar om från noll![]()
Retep skrev:2099491Aprilia 125... 170km/h... Reggad April 2006....![]()
lorkan skrev:2100138Är det inte bland annat Aprilia RS som visar ungefär 190 mätarfart med 150 i verklig fart ?
Enligt Bikez.com ska -01:an bara göra 120km/h. Tyckte det lät lite lite så jag googlade en sväng och runt 150 i verklig fart verkar vara ganska nära sanningen.lorkan skrev:2100138Är det inte bland annat Aprilia RS som visar ungefär 190 mätarfart med 150 i verklig fart ?
pjohan skrev:2100030Det finns ingen lag på det. Körde min 400a med cykeldator genom besiktningen och jag tror dom skrev upp ställningen från den vanliga (trasiga) mätaren varje gång.
Däremot måste du ha belysning på den.
newstead skrev:2100376Enligt Bikez.com ska -01:an bara göra 120km/h. Tyckte det lät lite lite så jag googlade en sväng och runt 150 i verklig fart verkar vara ganska nära sanningen.
Fast säg det till en 16-åring som haft 180 på sin mätare![]()
Med 15 hästar och 140 kg så lär det vara skaplig medvind om man ska få upp den i 180 i verklig fartlorkan skrev:2103229
Tror dom har gjort något sådant test i Bike för några år sen, med ostrypta 125cc. RS och Mito har rena glädjemätarna..![]()
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |