Min gixxer-600_04 replica

JiMpA skrev:
är det repor på tanken eller ser jag fel :3freak

en till fråga, har du förlängt ramen bak, och höjt den rejält eller ser jag fel igen :3freak :)

jäkla snygg faktiskt! :tummenupp

Noop, inga repor på tanken, det e genomskinlig film som skall skydda mot just repor på tanken!:)

Bakramen e varken förlängd eller förhöjd.

har du bara plockat lös dämparen och ska köra så eller har du nån burk undangömd (ser inte ut så)?? om du tänkt köra så skulle då iallafall jag vilja köra ett järnrör genom framdäcket om du körde nära där jag bor..

happ happ snygg hoj iallafall

Ska vi ta det här igen? Förra gången tryckte vi ju ner dig i jorden igen, hur kom du upp? :tungan (OBS! Ironismiley)

Det är ingen motoGPreplica, det är en GSXR med lite felsatta klistermärken och numera, avtagen ljuddämpare.... :4skrika :mattias...

//jaG

Nu får du sansa dig. Din hoj är lika mycket MotoGP som en stylad 740 är F1. Att plocka bort luddämparen och kissa i byxorna av upphetsning för att det låter och ser ut som en racer är att gå över gränsen och bli riktigt töntig.

:7peta

Edit: Men idén är kul. Återkom gärna när du har kåpor som ser ut som en GSV-R, rätt lack, rätt dekaler etc.

Skit i puckona som är dryga och avundsjuka på att de inte kör en riktig sporthoj!

Hojen ser snygg ut!

fan skall man hålla på att hacka på folk för? :) Tyckte den va riktigt snygg, fast skruva bort ljuddämparen kan jag la inte hålla med om riktigt, kan ju köpa ett mindre utblås istället, köpa miniblinkers fram, fälla in regskylten å kalla den en snygg suzuki gsx-r 600 istället.

Bättre att ha stans snyggaste gixxer600 än en halvdan motogp replika.

maxximus skrev:
Nä nu jäklar börjar det likna nått, eller hur?

Fick massor med inspiration när man var nere i Brno för 2 veckor sedan o kolla på Motogp.

Nu liknar, går (nästan) och låter den som en MotoGP hoj bör göra.

Sikket öronbedövande dån när man satte igång motorn o tog en runda!!
Shit man!! :yoparty :yoparty

Faan vad dom hackar på dig!! Jag tycker att den snygg! Men mer kan göras. Rom byggde dock inte på en dag! Jag plockade sjäv bort dämpen nggr. Shit pomfritt vad jag blev kär i den sången.

JB

Försöker efterlikna denna! Så gott det nu går. Har ju inte tillgång till fälgar för 50 lock, Öhlins framgaffel för 100 lock osv...

synd bara att man varken får ha fritt utblås på gatan eller på banan i Sverige:((

Bifogat

• SuzukiFullSize3898_1.jpg
    SuzukiFullSize3898_1.jpg
    131.8 KB · Visningar: 85
Inte nog med att det står Suzuki på den... utan den har även den snabbaste lacken!! :yoparty
Jäkligt snygg :tummenupp

klart snyggare utan bazookan som hänger å släpar vid sidan.. men.. sådär kan du ju fan inte åka runt.. blir väl döv efter nån mil.. (jag vet, körde "öppet" några mil när mitt system havererade engång :näsblod<- fast i öronen )..

skaffa dig nåt snyggt högdraget system upp under kutsen = YEAH! :tummenupp :yoparty

Nyheter
Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Back