Min Get Away In Vice City Film

AdrenalineRush skrev:
jag har osså lite problem me mitt vice city ibland nu =(.... har meckat me upplösning o inställningar så nu tror ja det e bra igen!
man installerar mapparna till mappen där vice city e installerat o trycker "ersätt"

vad jobbigt att allt inte ligger i samma mapp. Då kunde man ju ta backup av de gammla grejorna.
 
visste ni att det fanns MTA (Multi Theft Auto) man kan spela på netet!! :banana

har inte testat de ännu :p
Länk till sida där man kan ladda ner MTA finns
här
 
BlueDevil skrev:
vad har ni för extraheraings program???
mitt stannar på gta3.img!! :p

i GTA3.img finns alla modeller på bilarna det är egentligen bara den filen du behöver för att bilarna ska ändra utseende.. det kan dock bli lite buggit med för små hjul å sånt då... själv har ja modem hemma så ja kan inte ladda ner den där patchen.. känns som det tar ett tag å göra det... fan...
det finns en gta sajt.. det är www.gtasajten.com

själv har jag bara moddat vissa bilar. som tex sabre turbon det är numera en corvette.. fin som fan.. å min Deluxo är en Supra... å så har ja svenska polisbilar :D
 
hur lägger man in nya enstaka bilar? ja fattade inte vart man skulle lägga filerna när ja tankat hem nårra skins =/
 
Har gjort en till film.. som är typ mycket bättre.. Plus att det är den nya patchen... med de nya bilarna, och motorcykeln... :p

:banana
 
Fluxir skrev:
i GTA3.img finns alla modeller på bilarna det är egentligen bara den filen du behöver för att bilarna ska ändra utseende.. det kan dock bli lite buggit med för små hjul å sånt då... själv har ja modem hemma så ja kan inte ladda ner den där patchen.. känns som det tar ett tag å göra det... fan...
det finns en gta sajt.. det är www.gtasajten.com

själv har jag bara moddat vissa bilar. som tex sabre turbon det är numera en corvette.. fin som fan.. å min Deluxo är en Supra... å så har ja svenska polisbilar :D


hur gör man en igen bil ???? :p
 
Har laddat hem Fraps nu men jag kan bara få kameravinkeln från hörnen av skärmen!
Hur gör man för att vinkeln ska vara i mitten av skärmen? :confused: :p
 
Hubbabubba skrev:
Har laddat hem Fraps nu men jag kan bara få kameravinkeln från hörnen av skärmen!
Hur gör man för att vinkeln ska vara i mitten av skärmen? :confused: :p

ändra upplösning... hade samma problem ett tag!
 
AdrenalineRush skrev:
hur lägger man in nya enstaka bilar? ja fattade inte vart man skulle lägga filerna när ja tankat hem nårra skins =/


du får ladda ner ett program som heter IMG tools. med det programmet öppnar du sedan GTA3.img filen som ligger i data å sedan trycker du på F2 å skriver i namnet på den bil du vill ersätta.. sedan ändrar du namnet på den bilen du vill ersätta exempelvis virgo till virgoORIGINAL (detta för att kunna få tillbaka originalet om det inte skulle funka som det ska) sedan trycker du på Commands och add så lägger du in den filen du ska ha där. OBS!!! den måste ha samma naman som den bil du vill ersätta
OBS!!!!! det finns alltid två filer till bilarna *.dff och *.txd du ska göra likadant på BÅDA!!!
 
Fluxir skrev:
du får ladda ner ett program som heter IMG tools. med det programmet öppnar du sedan GTA3.img filen som ligger i data å sedan trycker du på F2 å skriver i namnet på den bil du vill ersätta.. sedan ändrar du namnet på den bilen du vill ersätta exempelvis virgo till virgoORIGINAL (detta för att kunna få tillbaka originalet om det inte skulle funka som det ska) sedan trycker du på Commands och add så lägger du in den filen du ska ha där. OBS!!! den måste ha samma naman som den bil du vill ersätta
OBS!!!!! det finns alltid två filer till bilarna *.dff och *.txd du ska göra likadant på BÅDA!!!

okey :p
 
jävligt kul spel iaf. MTA suger, det är så buggigt, hoppas att det bli bättre med tiden.

Slänger in en bild oxå, bakhjul met skjuss :tummenupp
 

Bifogat

  • gtavc bakhjul.jpg
    gtavc bakhjul.jpg
    37.5 KB · Visningar: 81
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top