Min Get Away In Vice City Film

Hubbabubba skrev:
Öppna din Vice City mapp, öppna mappen data sen hittar du en fil som heter handling.
Högerklicka, egenskaper, öppna med, sen väljer du Notepad.
Du letar upp vilket fordon du vill ändra toppfart, acceleration och vikt osv. osv.
Längst upp på sidan står de olika saker som:
(N) TransmissionData.fMaxVelocity - Betyder toppfart och N:et markerar att det är på den du ska ändra...
Svårt att förklara men jag hoppas att du fattar :)

:banana

Edit: Har ni tänkt på att om man kollar riktigt noga så ser man att bananen har gröna armar å ben :banana

okey nu vet ja
 
Last edited:
fysatan vilken förbättring där blev! :skrämd

skitsnygg ducce
 

Bifogat

  • ducati 1.jpg
    ducati 1.jpg
    24.4 KB · Visningar: 174
nån som kör med "laglig" version av gta vice? behöver veta om jag måste byta cd crack eller lijande nu när den nya pacthen ska dit?
 
Therudeboy skrev:
nån som kör med "laglig" version av gta vice? behöver veta om jag måste byta cd crack eller lijande nu när den nya pacthen ska dit?

Jag har den mindre lagliga version och det funkade utmärkt för mej!

:banana
 
hur ska jag göra nu då med catalogerna? byta ut dom helt eller vad????
 
Hubbabubba skrev:
När du installerar tror jag man bara ska trycka på OK och lägga allt i Vice City mappen

:banana



Men det funkar ju inte för det kommer ju inte dit det ska :( någon annan som vet exakt??????????
 
de nya modellerna är mycket mer detaljerade än dom gammla o snyggare me.... bilarna e skitnajs.
men ja har märkt att en bil e där nå knas me, när man går in i bilen öppnar han inte dörren utan går genom dörren! =/
 
AdrenalineRush skrev:
de nya modellerna är mycket mer detaljerade än dom gammla o snyggare me.... bilarna e skitnajs.
men ja har märkt att en bil e där nå knas me, när man går in i bilen öppnar han inte dörren utan går genom dörren! =/


Bämwe 850 är bilen som krånglar,fast det är ganska hackigt för mig,är det så för någon annan?
 
jag har osså lite problem me mitt vice city ibland nu =(.... har meckat me upplösning o inställningar så nu tror ja det e bra igen!
man installerar mapparna till mappen där vice city e installerat o trycker "ersätt"
 
AdrenalineRush skrev:
jag har osså lite problem me mitt vice city ibland nu =(.... har meckat me upplösning o inställningar så nu tror ja det e bra igen!
man installerar mapparna till mappen där vice city e installerat o trycker "ersätt"


ska man lägga de man har laddat ner till mappen där man har instaletrat spelet :p altså ska man ersäta mappen "models, data"
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top