Fan min gammla RD är till salu på blocket.....Lika fin som när jag hade den,Fan saknar den lite grann nu när man fick se bilderna.Man hade kul på RD-tiden....Ingen som vill köpa liket jag fixxa till?....Aja fin är den allafall
Fan min gammla RD är till salu på blocket.....Lika fin som när jag hade den,Fan saknar den lite grann nu när man fick se bilderna.Man hade kul på RD-tiden....Ingen som vill köpa liket jag fixxa till?....Aja fin är den allafall
Oj vad sentimental jag blir!! Minns när den hade världspremiär på MC-mässan i Älvsjö och för en 14-åring var det en helt osannolik motorcykel jämfört med vad som då fanns på marknaden. 2 år senare köpte jag en -82 för 10500:- så dom sjunker ju inte direkt i värde. Min slutade tyvärr sina dagar i fronten på en taxi.
Har en RD jag. Fick den för 5500 vilket jag tycker e helt okej eftersom han ville ha 6500 för den först. Men motorn skar efter ett tag p.g.a. trasigt lager mitt i motorn.
Med lite matematiska beräkningar så kom jag fram till att det skulle kosta lika mycket att laga den som att köpa en ny så jag köpte en ny av Nisse. En 180cc... Den går lite bättre nu om man säger så....