HanneZ
Guest
va faaan, du sa ju detta innan 12 igår ju! då ere fusk!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
HanneZ skrev:va faaan, du sa ju detta innan 12 igår ju! då ere fusk!

HanneZ skrev:va faaan, du sa ju detta innan 12 igår ju! då ere fusk!
McB skrev:Inte alls. Klockan var över 12 när jag kom hem och började prata om det. Jag fuskar inte...![]()

Goodstuff skrev:Kanske inte men du skenförsäkrar/skrävlar om pappas bil som din egna, snackar tufft men levererar inte. Ryggradslös är en bra beskrivning.![]()

Hur kan 22:25 + en timme bli över midnattGoodstuff skrev:Det är klockan här på SH som går fel pga Swedie är en latmask som inte ställt om till sommartid.
McB skrev:Apapap! Personangrepp! Sweeeeeedie!![]()
HanneZ skrev:Hur kan 22:25 + en timme bli över midnatt![]()
![]()

Hightuned skrev:Fusk man får inte driv med folk innan klockan gått över midnatt och det blivigt den 1:a, du får inga poäng för den där.![]()

Här går den tre timmar efter.Silwer skrev:för mig går forumet 2 timmar efter, han kanske ställde om klockan åt fel håll eller nåt.
Vad spelar det för roll hur länge tillståndet gäller?! Det jag skrev var att man inte fixar ett tillstånd på en dag, det är inget man kvitterar ut i en automat hos ambassaden.tjockisbulle skrev:jag åkte nyligen till usa för att jobba 2v och mitt green card räckte allafall 3mån. Så det ska väl inte vara några problem.
Dock känns detta för bra för att vara sant.
april-april
Äntligen ordning på tiden när man ställde in den efter Bryssel/Köpenhamn. Du postade 00.25McB skrev:Min profil --> Ändra forumval --> Date & Time Options
Gustav1 skrev:2051173Tänk om någon glömmer kolla datumet och går på det igen. Det vore coolt.
McB skrev:599095
Så, mina vänner. Jag ber att få tacka för den tid som ni har låtit mig umgås med er. Jag har träffat många underbara människor genom detta forum, varav några få är väldigt speciella för mig. Jag tänker inte nämna er vid namn, ni vet vilka ni är.
På återseende,
Marcus
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|