Min flickvän blev arg...........

arg? varför?
Som det står i min signatur:

"Det finns bara två slags kvinnor här i världen. Kvinnor som alltid talar och kvinnor som aldrig tiger".:rolleyes:

Vilken tur att han illustrerade det så fint så man förstod att man talar ur munnen och tänker nånstans högre upp i huvudet.

Ouro skrev:
2536215 Vilken tur att han illustrerade det så fint så man förstod att man talar ur munnen och tänker nånstans högre upp i huvudet.
Nu är jag ingen expert på arabiska men det behöver verkligen inte vara det han pratar om. De små teckningarna och texten är ju pissnekelt att lägga in själv i ett redigeringsprogram.

Gustav O skrev:
2536276 Nu är jag ingen expert på arabiska men det behöver verkligen inte vara det han pratar om. De små teckningarna och texten är ju pissnekelt att lägga in själv i ett redigeringsprogram.

Är inte allt på internet sant:confused:

Gustav O skrev:
2536276 Nu är jag ingen expert på arabiska men det behöver verkligen inte vara det han pratar om. De små teckningarna och texten är ju pissnekelt att lägga in själv i ett redigeringsprogram.

Ar det inte nagon som kan oversatta??

Hahaha, ja, va fan.... Så många ggr man har hört citatet " jag tänkte inte på det" från brudar, Så stämmer ju det där jävligt bra.... Dom e inte så dumma dom där araberna... :)

jens__E skrev:
2534624 Inte undra på att dom har den kvinnosyn dom har när sånt visas på tv:va

ne vi visar ju inget kvinnoförnedrande på tv eller vadå?
tycker isf vi har en värre kvinnosyn...

vad händer med våldtäktsmän där nere måntro?
eller hur många våldtäkter sker över huvud taget?

Last edited:
Rash skrev:
2533852 Kvinnan vill ha ömhet och kärlek. Medans mannen vill in, sprut på ansiktet, hejdå...:slicka

:rofl :rofl Min vän, du har löst gåtan... Träffsäkert

Mcbrud skrev:
2536002 "Det finns bara två slags kvinnor här i världen. Kvinnor som alltid talar och kvinnor som aldrig tiger".:rolleyes:

:fakta

Last edited:
Blanco skrev:
2536696 Hahaha, ja, va fan.... Så många ggr man har hört citatet " jag tänkte inte på det" från brudar, Så stämmer ju det där jävligt bra.... Dom e inte så dumma dom där araberna... :)
:D :tummenupp så sant så sant

Ouro skrev:
2536542 Är inte allt på internet sant:confused:

Jo, så är det: fakta

http://vet.hut.nu/?id=15

A_o_D skrev:
2536805 ne vi visar ju inget kvinnoförnedrande på tv eller vadå?
tycker isf vi har en värre kvinnosyn...

vad händer med våldtäktsmän där nere måntro?
eller hur många våldtäkter sker över huvud taget?

Nu vet jag ju inte var vi är, men vi kan låtsas att det är Iran?

Isåfall blir kvinnan som mannen våldtagit troligen avrättad och mannen döms till piskstraff.

:tummenupp

..

Last edited:
Gustav O skrev:
Jodå, det är det han pratar om.

Stämmer så grymt bra, en av anledningarna till att kvinnorna gärna diskuterar sig fram till en lösning i ett problem, medans männen oftast redan tänkt klart innan de börjar prata ;)

A_o_D skrev:
2537685 http://tv4.se/nyheter/483124.html

tv4 är väl inte det bästa att lita på men...

Tja du. Döms väl olika då, vad det stod i dagstidningen för ett tag sen, eller var det nyheter på TV(?), så togs det i alla fall upp ett fall där en man hade våldtagit en tjej på typ 14-15 år. Eftersom det är olagligt att ha sex innan äktenskap enligt sharialagen så blev hon dömd till döden. Mannen dömdes till 100 piskrapp.

Men nu är vi allt lite OT..

Rash skrev:
2533852 Njaeee, det är väl snarare tvärtom?? Män agerar och kvinnor tänker. Det är ju tydligen så att männen använder ena hjärnhalvan för att tänka. Medans kvinnorna använder båda. Och tänker sig för.
Typ därför kvinnor alltid (generellt)tar så JÄVLA lång tid på sig i sko/klädaffären.. Medans mannen är in, köp, ut..

Kvinnan vill ha ömhet och kärlek. Medans mannen vill in, sprut på ansiktet, hejdå...:slicka

Så jag tror att araben inte riktigt vet vad han snackar om.. Men kul var det:tummenupp

ÅÅÅfan ä de så de ä, hmmm :confused:

Jahapp.... då var den visad för min kära hustru....

:sissy :näsblod :näsblod :kryckor

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...