Min flickvän blev arg...........

Att tänka innan man talar är som att torka sig i röven innan man skiter.... So what....??

Min älskling får gärna prata först å tänka sedan...:) :tummenupp
Ger mig många skratt om dagen, jag kommer att leva länge...

Åsååså..är hon så söt när hon är förvirrad..:D :tungan

Kia skrev:
2533759 Att tänka innan man talar är som att torka sig i röven innan man skiter.... So what....??

Ditt Arne Ankacitat i just DENNA debatt visar ju att det var sant det Araben sa... Inte SÅ smart av dig.

Dr.Bike skrev:
2533773 Ditt Arne Ankacitat i just DENNA debatt visar ju att det var sant det Araben sa... Inte SÅ smart av dig.

Bjuder gärna och ofta på mig själv ju.... :pannkyss Ger tydligen många glada skratt varje dag.... :tummenupp

Kia skrev:
2533776 Bjuder gärna och ofta på mig själv ju.... :pannkyss Ger tydligen många glada skratt varje dag.... :tummenupp

DET är en bra egenskap.
Människor utan självdistans är ofta psykopater och cyniker.

Skickade det precis till mitt ex hmm va nog dumt nu får jag ju aldrig tillbaka henne :huvet

men det är svårt att ljuga om sanningen

Njaeee, det är väl snarare tvärtom?? Män agerar och kvinnor tänker. Det är ju tydligen så att männen använder ena hjärnhalvan för att tänka. Medans kvinnorna använder båda. Och tänker sig för.
Typ därför kvinnor alltid (generellt)tar så JÄVLA lång tid på sig i sko/klädaffären.. Medans mannen är in, köp, ut..

Kvinnan vill ha ömhet och kärlek. Medans mannen vill in, sprut på ansiktet, hejdå...:slicka

Så jag tror att araben inte riktigt vet vad han snackar om.. Men kul var det:tummenupp

Rash skrev:
2533852 Njaeee, det är väl snarare tvärtom?? Män agerar och kvinnor tänker. Det är ju tydligen så att männen använder ena hjärnhalvan för att tänka. Medans kvinnorna använder båda. Och tänker sig för.
Typ därför kvinnor alltid (generellt)tar så JÄVLA lång tid på sig i sko/klädaffären.. Medans mannen är in, köp, ut..

Kvinnan vill ha ömhet och kärlek. Medans mannen vill in, sprut på ansiktet, hejdå...:slicka

Så jag tror att araben inte riktigt vet vad han snackar om.. Men kul var det:tummenupp
:D :D

Inte undra på att dom har den kvinnosyn dom har när sånt visas på tv:va

Förövrigt va det ett riktigt roligt klipp :D

Rash skrev:
2533852 Typ därför kvinnor alltid (generellt)tar så JÄVLA lång tid på sig i sko/klädaffären.. Medans mannen är in, köp, ut..
Ska jag ut och handla något så har jag för det mesta bestämt vad jag ska köpa redan innan jag går hemifrån. Och ibland så gör man ju såklart en del impulsköp också.

Måste visa den här för min flickvän när hon kommer hit! :D

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...