min första wheelie :)

Honke

det blir ingeting om man inte gasar!
Gick med
1 Aug 2005
Ort
Härnösand
Hoj
Yamaha Fz6-n 2007
det var ju skönt :D trode att det inte gick att köra på bakhjulet med min fzr! men det vissa sig att det gick :) men jag är inge bra då! gjorde mina 2 första idag! det är skönt :)

såg en kille i härnösand som var vid trafikljusen ochsom gjorde en wheelie efter det! så jag ville prova jag med! (ännu en gång) men den här gången fick jag upp den å förvånad vart jag :D och det var roligt! men det var inte den snyggaste wheelien :D

det är tanken som räknas :D får träna lite mera :)
 
Last edited:
:banana grattis. har själv knäskrapat för första gången ikväll så jag vet hur d känns. funderar på hur man skall fira? :fyllisar
 
MRJaggu skrev:
2211943 :banana grattis. har själv knäskrapat för första gången ikväll så jag vet hur d känns. funderar på hur man skall fira? :fyllisar

haha :D jag firade med att åka lite karusseler eller hur det stavas & lite chips :)

ravenrs skrev:
2211937 grattis från både mig och frugan :fyllisar det är bara som du säger träna vidare.


tackar :D roligt så lännge man inte vurpar ;)
 
Wow!

The message you have entered is too short. Please lengthen your message to at least 5 characters.
 
Bruzda skrev:
2211954 Grattis till en känsla som är svår att beskriva för någon som inte fått upp sin hoj på bakjhulet för första gången :tummenupp


tror man hinner :Dhaha
 
Honke skrev:
2211931 det var ju skönt :D trode att det inte gick att köra på bakhjulet med min fzr! men det vissa sig att det gick :) men jag är inge bra då! gjorde mina 2 första idag! det är skönt :)

såg en kille i härnösand som var vid trafikljusen ochsom gjorde en wheelie efter det! så jag ville prova jag med! (ännu en gång) men den här gången fick jag upp den å förvånad vart jag :D och det var roligt! men det var inte den snyggaste wheelien :D

det är tanken som räknas :D får träna lite mera :)

grattis
:tummenupp nu är det bara att träna på att åka ganska långt och att hitta balanspunkten och sedan påbörja läran av "cirkelwheeliesar" :) då kan vi snacka mctrick ;)
 
de e alltid skönt o få upp den :3freak
 
Jodå det ar skønt at få upp den på bakhjulet for førsta gången, det ar lika otrevligt førsta gången du kommer ner igjen och du inte har hojen helt rakt...har provat och det slog riktigt hårt i styet....
 
Honke skrev:
2211931 det var ju skönt :D trode att det inte gick att köra på bakhjulet med min fzr! men det vissa sig att det gick :) men jag är inge bra då! gjorde mina 2 första idag! det är skönt :)

såg en kille i härnösand som var vid trafikljusen ochsom gjorde en wheelie efter det! så jag ville prova jag med! (ännu en gång) men den här gången fick jag upp den å förvånad vart jag :D och det var roligt! men det var inte den snyggaste wheelien :D

det är tanken som räknas :D får träna lite mera :)

Okej vad himla kul för dej Älskling att du ljuger för mej "näärå, jag gör inga sånna dumheter, bara för att man har sporthoj behöver man inte åka fort och trixa." Jag ska fan sluta vara orolig för dej. Kör hur jävla farligt du vill :död
 
Honke skrev:
2211931 det var ju skönt :D trode att det inte gick att köra på bakhjulet med min fzr! men det vissa sig att det gick :) men jag är inge bra då! gjorde mina 2 första idag! det är skönt :)

såg en kille i härnösand som var vid trafikljusen ochsom gjorde en wheelie efter det! så jag ville prova jag med! (ännu en gång) men den här gången fick jag upp den å förvånad vart jag :D och det var roligt! men det var inte den snyggaste wheelien :D

det är tanken som räknas :D får träna lite mera :)

Ytterliggare en "fallos" symbol därute :tungan
 
Grattis då..typ :)
Gjorde en jag med igår, fast det var inte ens meningen...tyckte jag hade en för hög växel, växlade ner & drog iväg, råkade lyfta framhjulet & straffade kulorna rejält vid nerslag :4skrika :3freak
 
:D Fan, detta var det roligaste jag läst på länge.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top