det var ju skönt
trode att det inte gick att köra på bakhjulet med min fzr! men det vissa sig att det gick
men jag är inge bra då! gjorde mina 2 första idag! det är skönt
såg en kille i härnösand som var vid trafikljusen ochsom gjorde en wheelie efter det! så jag ville prova jag med! (ännu en gång) men den här gången fick jag upp den å förvånad vart jag
och det var roligt! men det var inte den snyggaste wheelien
det är tanken som räknas
får träna lite mera 
såg en kille i härnösand som var vid trafikljusen ochsom gjorde en wheelie efter det! så jag ville prova jag med! (ännu en gång) men den här gången fick jag upp den å förvånad vart jag
det är tanken som räknas
Last edited:
det är bara som du säger träna vidare.
grattis. har själv knäskrapat för första gången ikväll så jag vet hur d känns. funderar på hur man skall fira? 


Hur går det ?? Är damen fortfarande