Min första pokal

Mad Moose skrev:
Roligt med rapport, skriv mer. :tummenupp

Då var första dagen klar, lyckades sätta några 46-tider (vilket var personbästa förra året), men det finns mer att ta av.... Största problemen har varit fjädring och drevning. Den tuggar lite för mycket däck för min plånboks välfärd.

Lite skvaller: Highsider1 gjorde en lowsider in på start/mål, Camillo fick en rejäl flygtur efter en lite för trång gulflaggssituation (ekipaget framför slog av för mycket och bytte spår, Camillo fick en klapp på hjulet.....) Allt väl med båda dock :tummenupp

PelleK har satt några 45:or. Väldigt ojämna farter i R600, en del kör väldigt snabbt, en del kör väldigt långsamt, men alla har vi skoj :banana

400 kr för elen gav ett delat uttag, så för 400 SEK kan jag och Highsider1 tillsammans använda 1 kW :mad: , den andra kW delas av ett annat tält som också har två förare..... Säkringen går ganska ofta :huvet

Och Canoly fotar.....

//H

God rapport! Men 46or körde jag med Kwacken (nästan). Rosinante2 är god för betydligt bättre än så :7peta ;)

Nädå, 46 på första träningen är bra! Kämpa på så ses vi i morrn bitti!

Ingen Miinin på plats sin kan hjälpa dig med fjädringen? Han gjorde underverk med min.
46:or är väl godkänt första dagen. :)
Ghaaa, om man ändå var där, jag kan känna hela atmosfären ända hit. Men, men jag har det bra här hemma, ska till tvättstugan nu. :huvet :4skrika :brynad

Don Quixote skrev:
God rapport! Men 46or körde jag med Kwacken (nästan). Rosinante2 är god för betydligt bättre än så :7peta ;)

Nädå, 46 på första träningen är bra! Kämpa på så ses vi i morrn bitti!

Sådärja... då har man lagt flertalet 45:or idag :banana Det bättrar sig ;) Fast jag har en bra bit kvar till Camillos 39:a :Bugar

Nyheter
Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025