Video Min första hojfilm

Aarstadt

Eternal rookie
Gick med
15 May 2009
Hoj
1990 Kawasaki GPZ900R
Gjord med med actionkamera AEE SD20 och en silvertejpad vanlig Canon Powershot. Klippt i MovieMaker.

Drog upp musiken eftersom ljudet från kamerorna blev förjävligt, trots att jag försökt dämpa bort vindbruset för att få bra motorljud. Istället låter något klack-klack-klack som överröstar både motorljud och vindbrus? Får fundera på det.

Det är inte alls som majoriteten av filmerna här på SH :).
Vill ge dig beröm att du faktiskt använt så många kameror trots kvaliteten och gjort något roligt. Att du orkade åka tillbaka och hämta dina kameror är också ett plus ;).
Kul i alla fall.

Det var roligt filmat men fixa bort reflexvästen om du vill bli en av giganterna här på sporthoj.com :tungan

OK, reflexväst bort i part II. Fast den vågar jag inte visa för morsan då...

Det är två kameror som haft totalt fyra placeringar, så jag körde vändan två gånger.

Tack för tillropen.

Slänger ut en vild gissning på körtempo.
Men då kanske du ska ta en annan bit väg.. Springer omkring en massa cyklar och folk och grus där..

Slänger ut en vild gissning på körtempo.
Men då kanske du ska ta en annan bit väg.. Springer omkring en massa cyklar och folk och grus där..

Gruset kan jag inte göra så mycket åt, men en söndagmorgon kl 6 är en ide om man vill undvika folk.

Öka körtempot lite grann. Sen snabbspolar du filmen så tror alla att du kör skitfort, många här på SH som gör så :rock

Tanken har föresvävat mig...

Sen är det framför allt drive-by-klippen där det ser ut som det går i 20 km/h. Med längre brännvidd (inzoomat) på drive-by-kameran tror jag att det kan upplevas som det går snabbare.

Last edited:
Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...