Min första hoj dök upp på sh.com!

Lurch

Partiellt rupturerad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 750
WOW!

Den här hojen köpte jag av en polare våren 1996. Glädjen är svår att beskriva när man åkte varv på varv hemma i Ytterhogdal och gav järnet förbi pizzerian... Färskt körkort och helt kass på att köra men det spelade ju ingen roll! Jag hade percis flyttat till Gävle så den fick hänga med dit. Sålde den på höstkanten samma år har jag för mig, till nån i Falu-trakten för 22000 kr. En tusing mer än jag betalade... Jag känner de tre killarna som hade den innan mig och den var ju inte behandlad som en nyfödd bäbis direkt... Den gick några turer Gävle-Ytterhogdal och var helt ok att toura på, men den var hemsk över 180 blås!

Såg just att tjockisbulle köpt den! Slit den med hälsan grabben!

attachment.php

Ahaha

Inte konstigt att den går som skit då
:hihi

I Ytterhogdal av alla ställen också, inte långt ifrån Överhogdal dit jag åkt från sthlm för att gå på nyårsfest :3freak

Den är nu uppe i 6700mil och jag har själv avverkat 40 på 2dar. Killen jag köpte den av (Borlänge trakten) sa sig ha ägdt den i 9år (går matematiken ihop?)

Nu är det jag med färskt körkort som njuter av den.
:tummenupp

tjockisbulle skrev:
Ahaha

Inte konstigt att den går som skit då
:hihi

I Ytterhogdal av alla ställen också, inte långt ifrån Överhogdal dit jag åkt från sthlm för att gå på nyårsfest :3freak

Den är nu uppe i 6700mil och jag har själv avverkat 40 på 2dar. Killen jag köpte den av (Borlänge trakten) sa sig ha ägdt den i 9år (går matematiken ihop?)

Nu är det jag med färskt körkort som njuter av den.
:tummenupp

Måste ju vara samma kille som jag sålde den till då?

2005-1996=9

Nyårsfest i Överhogdal? När då? Vad är din relation dit? Han som jag köpte den kommer därifrån, Christer S heter han. Han köpte den i sin tur av Mats P som också har anknytning dit... Och tror du inte på fan att jag träffade min gamla klasskompis från Ytterhogdal idag, som var tillsammans med Svenne som sålde den till Mats!

Va fan är detta???

Cirkeln börjar slutas...

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back