Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
pjohan skrev:2042818GSX400E-83![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Uilade med bara gas på trean![]()
Åh, hade du en sån... *avundsjuk*...bullerobban skrev:2043618Den 15 april 1984 hämtade jag ut min splajsans nya Yamma RD500. 5 dagar efter jag fått mitt körkort på bil + mc. Moget att skaffa en sådan som första hoj
Klotade 1986 och hojen dog, men va´faen.. I´m still alive..
Åh, har du en sån...*avundsjuk*niuck skrev:2043736En Yamaha FZ 750 som jag körde för första gången idag.. sviiiiiinkul![]()
Härligt, en sån var min andra hojandersy skrev:2044208Min första va en Yamaha RD350LC
darniel skrev:2042211Jag ä så inihel***e glad! Ska hämta hem hojen på fredag å köra in den i vardagsrummet å bara vänta på att de ska sopa gatorna!![]()
Va bara tvungen att säga d till nån, polarna verkar inte fatta att jag valde en traja, den läcker ju olja å ä importerad å handlaren som jag köper den av han är en riktig skummis, enligt dem.
Men låt den läcka olja om den nu gör d å ett schysstare bemötande av handlaren kunde jag inte fått. Men det bästa av allt är att det snart ä vår!!!! Å jag tror att polarna egentligen bara ä avis![]()
Nu ska jag bara lacka om den å sätta på ett slipon å lite annat lull-lull, men får nog vänta till vintern innan sambon tröttnar helt på mitt tjat om triumph, mc å enkelsving!
Är detta en känsla som alla ni oxå upplevde när ni köpte eran egna första hoj eller är d bara jag som håller på att bli tokförälskad?![]()
Demp@ skrev:2219987vem är det som orkar dra upp såna här gamla trådar? kolal datum på trådarna. samt bästföre datum på mjölken, den blir sur lätt
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |