Min förra Fighter

Panos

Advrider
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Karlskrona
Hoj
BMW R1200 GSA 2007
Fick bilderna som jag tog med min Olympus OM-10 (gammal kamera) :)
Det e nåt speciellt med en gammal kamera tycker jag. Vad tycker ni :va

Säg vad ni tycker om bilden....utseendet, ljuset osv :tummenupp
 

Bifogat

  • fightergixxer.JPG
    fightergixxer.JPG
    126.3 KB · Visningar: 334
jag håller helt klart med, blir lixom lite mer stämmning.

inget illa om din fighter. men det är ju inge bling bling, utan lite old school & då var det fan riktigt snyggt :yoparty :tummenupp
 
Panos skrev:
Fick bilderna som jag tog med min Olympus OM-10 (gammal kamera) :)
Det e nåt speciellt med en gammal kamera tycker jag. Vad tycker ni :va

Säg vad ni tycker om bilden....utseendet, ljuset osv :tummenupp

Hojen ser aggresiv ut och ger det direkta intrycket av, kör mig HÅRT.

I övrigt ser ju bilden väldigt bra ut för en lekman, alltså jag är lekmannen.

Jag har knappt åkt hoj på 2 år endast lite dragracing, och börjar att bli hojsjuk så in i h-vete. Åkte cross tidigare, men pga eget företagande har jag inte lust/råd att ta risken att gå i gips.

Nu har det börjat att växa fram ett kraftigt habegär efter en fighter, kan en fighter på nåt sätt ersätta en crosshoj?

Det jag saknar är väl igentligen adrenalinet som man får när man sätter en 15-20 meters plattå.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top