Min donna varnar och förmanar...

Henning!

Hör av dig till en gammal släkting! NU!
Gick med
6 Apr 2005
Hoj
Byter hela tiden. Köper och köper.
Min donna fick åka med här om sistens och jag gasade som vanligt upp på slangen när det blev grönt i korset. Då fick jag en knytnäve var från höger och vänster i midjan när vi kommit ner igen.
-Det där är FARLIGT! Skrek hon.

Är det det?
Allvarligt, är det det?

/Henning!

Haha, där fick hon en upplevelse :D

farligt och farligt.. du kan ju fråga RoLLER? :klappasnällt

du borde nog ha frågat henne först om det var okej,
men hon sa ju så för att hon är kvinna/gnällspik
allt obekant är ju "farligt" enligt vissa.

Henning! skrev:
2239579 Min donna fick åka med här om sistens och jag gasade som vanligt upp på slangen när det blev grönt i korset. Då fick jag en knytnäve var från höger och vänster i midjan när vi kommit ner igen.

Är det det?
Allvarligt, är det det?

/Henning!

:rofl :rofl :rofl
Visst är tjejer gulliga när de boxas :-)

Fråga före?
Hur menar du?
Hon ville ju åka med... När jag kör. Och jag kör som jag gör...

Det var väl det hon menade?

/H

Henning! skrev:
2239611 Fråga före?
Hur menar du?
Hon ville ju åka med... När jag kör. Och jag kör som jag gör...

Det var väl det hon menade?

/H

Faktiskt så kan man säga till innan man åker på slangen så hon e förberedd, har du inte sett klippet med hon som flyger av i farten? Såg ut som att hon inte var beredd på att han skulle slanga. Tänk om din kära hade flygit av, då hade du haft grym ångest.

Henning! skrev:
2239579 Min donna fick åka med här om sistens och jag gasade som vanligt upp på slangen när det blev grönt i korset. Då fick jag en knytnäve var från höger och vänster i midjan när vi kommit ner igen.
Drar du upp den på slangen när tjejen sitte bakpå!? Alltså, hur korkad är du? Fatta att hon kommer att älta det där tills dina öron trillar av!

Vilken gnällig kärrring du har. Byt ut henne.

Henning! skrev:

Är det det?
Allvarligt, är det det?

/Henning!

Klart det är farligt! Du kunde ramlat när hon slog dig!!

min tjej bara garvar o undrar varför "dynan försvinner" ibland ;)

Hon är bara för härlig, älskar henne :yoparty

fast jag kan förstå att din tjej blir lite skraj du slangar ju som en gud du Henning! Slangskola på måndag! :tummenupp

Last edited:
Ni kör ju som ni vill....
Men tänk på att när man har nån bakpå har man en till att ta ansvar för.... Precis som när man har passagerare i bilen.... Föraren är ju ansvarig för att passagerarna kommer fram hela.... :)

Henning! skrev:

Är det det?
Allvarligt, är det det?

/Henning!

:tuttar som slås är ännu farligare, :4skrika ville hon göra dig steril (hon kunde ju ha träffat fel, lätt hänt om adrenalinet pumpar:rolleyes: )

Åka bakpå när det slangas är ju skitsköj :banana

Kia skrev:
2239940 Ni kör ju som ni vill....
Men tänk på att när man har nån bakpå har man en till att ta ansvar för.... Precis som när man har passagerare i bilen.... Föraren är ju ansvarig för att passagerarna kommer fram hela.... :)

Du jobbar för mycket :tråkad

Last edited:
Kia skrev:
2239940 Ni kör ju som ni vill....

Ansvar, hur menar du?
Det låg ju inga öl i ryggsäcken...

/H

Last edited:
Det är klart att man ska ha skoj med hojen och busa lite. Men det finns saker man bör tänka på. Wheela inne i stan bland fil bytande bilister, mopedister utan trafikvett och förrymda ungar med glass är inte att rekommendera. Den som säger sig kunna väja eller tvärstanna för ett snabbt uppdykande hinder under bakslangsåka är mytoman. Wheela och ha kul, men gör det där det passar.
En annan sak...
Att skrämma folk man skjutsar är inte heller det bra. Ju fler som får uppfattningen att hojar är farliga desto större chans är det att våra politiker och försäkringsbolag sätter käppar i hjulen för oss alla.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT