Min dogge gav på en grävling ikväll

Min kära lilla katt gav sig på en räv nu i sommar. Räven fick sig några smällar och sprang fort därifrån. Har faktiskt bilder på händelsen men dom väntar på att bli framkallade.

berggren_martin skrev:
Tycker det är konstigt att grävlingar har sånt dåligt rykte. Man har lärt sig att hata dom ända sen när man var liten, inte förrän nu jag har insett att de är ganska fascinerande djur.

Precis samma sak med varg:mattias

Qwerty skrev:
Och min katt gav sig på en räv. Vinnaren blev katten och räven flydde. Innan detta så var han världens mjäk katt, sprang så fort något annat djur kom. Nu bara denna sommar har han plockat två harar och fightats med andra katter och en räv.

Kan man lära katter fånga kossor eller får? Så kunde man spara in lite pengar på mat.

Har du sett filmen Babe?
Kan ju kanske hjälpa din katt :D :D :p

min katt ger sig på grävlingar, harar, rävar, andra katter (oavsett storlek), igelkottar (men bara en gång :crash ) :D :D :D

Zeeall skrev:
min katt ger sig på grävlingar, harar, rävar, andra katter (oavsett storlek), igelkottar (men bara en gång :crash ) :D :D :D

Haha, visst är det småkul när ett husdjur attackerar en igelkott. De kryper till ett klot, spärrar ut taggarna, skakar samtidigt som de fräser på av satan. De låter som en kaffebryggare på hög volym som håller på att klappa ihop. Katten/hunden blir minst sagt förvånade (liksom ofta husse/matte).

Nyheter
Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti

MV Agusta tar ett nytt steg...

MV Agusta förlänger garantin till fem år

Italienska motorcykeltillve...

Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick

Foto: Bilprovningen Nu ä...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman, Transpo...

Idag inleds nationella potthålsveckan