min dator vill inte vara med längre!

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
När jag startar upp datorn, ca 2 minuter efter oavsett om jag inte gör eller inte så kommer det upp en ruta där det står: "systemet startas om, spara information du inte vill ska gå förlorad blablabla" Sen räknas det ned från 60 sekunder, därefter startas skiten om!

Jag lade in det där pm-fix igår kväll, som ska ta bort att program-,appen alltid startas upp, men det gjordes även fil....

Nu startas den om!!!! blir galen!

Remote procedure call, avslutades oväntat står det! 25 sekunder kvar nu!

Jag fattar inte, jag kan göra saker medans den där rutan är uppe också!

nu kom det upp en ruta där det står att "generic host process for win32 services"! har stött på ett problem! och måste avslutas.

sen välja skicka eller itne skicka till mupparna på microsoft.

Nån som vet vad det är för fel? kan ju inte uppdatera norton heller när man bara kan hålla på med datorn i ca 2 minuter innan den startar om.

Samma irriterande fel här... hann inte läsa allt för det är brådis innan skrotet dör. Jag installerar uppdateringar från Windows nu, hoppas det funkar.

Edit: FAN, nu bryts det.

Bifogat

• skit.jpg
    skit.jpg
    58.6 KB · Visningar: 140
Jag satt precis och tänkte lägga in en tråd om problemet.

Kan det inte vara det "nya" viruset det snackas om på radion och i tidningarna idag?

expressen

Så det ska vara fixat och det ska inte komma upp igen om man ha gjort det där...?

gör dte nå om viruset råkar ligga kvar ett tag..för jag ha nte bredband...och inget antivirus :(?

Näe, det gör nog inget, det ska ju inte förstöra nånting det här viruset säger de men man kan ju aldrig vara säker. Jag ska iaf fomratera om min disk eftr att ha flyttat filmer och skit jag ska ha kvar, för min burk är inte ok efter detta även om viruset inte härjar fritt längre :(

Nyheter
Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN

Pressrelease; Visby, 2025-1...

2026 års YAMAHA XSR900 GP

Yamahas Sport Heritage-seri...

Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger

Yamaha Motor firar sitt 70-...

Smarta garageprylar från IVON!

IVON motorcykellyft, 450 ki...

Med ny V-twin och monocoque-ram

Ducati presenterar nya Hype...

Slutstrid i MotoGP

MotoGP-säsongen börjar lida...

CFMOTO V4 SR-RR

CFMOTO presenterade sitt pr...

Honda V3R 900 E-Compressor

Honda V3R 900 E-Compressor ...

Indian Concept Girder – En framtidsvision?

Indian Concept Girder är en...

Yamaha R7 får stor uppgradering!

Yamaha R7 får en nängd uppg...

Back