Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
EBS skrev:Cayle: Troligtvis plockar dom lysen osv. från din hoj och säljer den som en KX istället. Inte alls lika lätt att spåra.
Raggarn skrev:JAJA CayLe....
skal vi kolla i hans garage eller?!
Jäv*a idiot pack! Jag är på bara min hoj är i körbart skickRaggarn skrev:JAJA CayLe....
skal vi kolla i hans garage eller?!
CayLe skrev:Försäkringsfråga:
Enligt mitt försäkringsbolag så ska jag få en lapp där det står hur mycket jag får köpa en ny hoj för, hur blir det om dom ger mej ett skampris ex. 8 000? är det bara att hålla med eller kräva ett högre pris?
Och om den upphittas i väldigt dåligt skick, vem pröjsar då?
EBS skrev:Få en lapp?! Dom brukar ringa och så får man disskutera fram ett pris. Du ska dessutom ge ett prisförslag först.
Om den hittas i dåligt skick så ska försäkringsbolaget stå för skadorna, går som "skada i samband med stöldförsök" eller liknande...
Usch CayLe. Lider med dig. Hoppas att du får en bra ersättning för hojen. Det är fanemej förjävligt att det åker runt folk och ger sig på allt av värde. Vissa försöker sälja mattor och kommer sedan tillbaka på natten och snor bilstereon. Andra åker runt och plockar upp tex hojar. För det första så måste dom vara riktigt dumma och för det andra måste dom sakna samveteCayLe skrev:Försäkringsfråga:
Enligt mitt försäkringsbolag så ska jag få en lapp där det står hur mycket jag får köpa en ny hoj för, hur blir det om dom ger mej ett skampris ex. 8 000? är det bara att hålla med eller kräva ett högre pris?
Och om den upphittas i väldigt dåligt skick, vem pröjsar då?
gladh skrev:Samtliga uppgifter är öppna och tillgängliga för allmänheten, men får ej publiceras på nätet så att informationen blir tillgänglig för tredje land. (jag skrev inte denhär lagen)
Så all information som kan anses som integritetskränkande där den utsatte ej givit sitt samtycke är att klassa som brott mot personuppgiftslagen.
Var och en utav de ovan nämnda uppgifterna (förutom regnummer) kan nog inte anses som kränkande, men alla sammantaget gör det till ett solklart brott.
Sen kan det ju vara så att personen i fråga inte alls har med saken att göra utan hans bil befan sig på fel plats vid fel tillfälle.
gladh
Du har så rätt!Raggarn skrev:har börjat ledsna på att folk inte kan skilja på vad som är ditt eller mitt.
OLJEKYLD GSXR skrev:Åka till Tälje? Synd att jag inte har klubbvästen längre, den brukar ha en lugnande effekt på folk.....
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |