Min blev stulen för 50min sedan..

Status
Ej öppen för fler svar.
Jag såg personen i ögonen då han körde 3m bredvid mej när han skulle därifrån, no offence men han liknade kongo här på sh :rolleyes:

EBS skrev:
Cayle: Troligtvis plockar dom lysen osv. från din hoj och säljer den som en KX istället. Inte alls lika lätt att spåra.

Vad blåsta dom är om dom gör så, den går definitift inte som en kx125 :crash

Försäkringsfråga:

Enligt mitt försäkringsbolag så ska jag få en lapp där det står hur mycket jag får köpa en ny hoj för, hur blir det om dom ger mej ett skampris ex. 8 000? är det bara att hålla med eller kräva ett högre pris?

Och om den upphittas i väldigt dåligt skick, vem pröjsar då?

Last edited:
CayLe skrev:
Försäkringsfråga:

Enligt mitt försäkringsbolag så ska jag få en lapp där det står hur mycket jag får köpa en ny hoj för, hur blir det om dom ger mej ett skampris ex. 8 000? är det bara att hålla med eller kräva ett högre pris?

Få en lapp?! Dom brukar ringa och så får man disskutera fram ett pris. Du ska dessutom ge ett prisförslag först.

Om den hittas i dåligt skick så ska försäkringsbolaget stå för skadorna, går som "skada i samband med stöldförsök" eller liknande...

EBS skrev:
Få en lapp?! Dom brukar ringa och så får man disskutera fram ett pris. Du ska dessutom ge ett prisförslag först.

Om den hittas i dåligt skick så ska försäkringsbolaget stå för skadorna, går som "skada i samband med stöldförsök" eller liknande...

aja.. :rolleyes:

CayLe skrev:
Försäkringsfråga:

Usch CayLe. Lider med dig. Hoppas att du får en bra ersättning för hojen. Det är fanemej förjävligt att det åker runt folk och ger sig på allt av värde. Vissa försöker sälja mattor och kommer sedan tillbaka på natten och snor bilstereon. Andra åker runt och plockar upp tex hojar. För det första så måste dom vara riktigt dumma och för det andra måste dom sakna samvete :finger

Åker ni och hälsar på så är jag med. Kanske med gulliga hundar.

gladh skrev:
Samtliga uppgifter är öppna och tillgängliga för allmänheten, men får ej publiceras på nätet så att informationen blir tillgänglig för tredje land. (jag skrev inte denhär lagen)
Så all information som kan anses som integritetskränkande där den utsatte ej givit sitt samtycke är att klassa som brott mot personuppgiftslagen.
Var och en utav de ovan nämnda uppgifterna (förutom regnummer) kan nog inte anses som kränkande, men alla sammantaget gör det till ett solklart brott.

Sen kan det ju vara så att personen i fråga inte alls har med saken att göra utan hans bil befan sig på fel plats vid fel tillfälle.

gladh

Med en bil som är avställd,oskattad och belagd med körförbud?
Troligen.
Ska ni dit eller?, hatar när tjuvpack kommer undan...

Jävligt snyd det där med hojjen! Hade ja bott närmare hade jag varit på att fara dit ett gäng och visa att MC folket jävlas man inte med!!!!!!!!!! :fakta

Så nu vi åka o lappa in säfften på den här killen va...

Båda namnen låter som ett folkslag som börjar på Z.

Samlingsplats imorrn då?

Om det nu är nån som är seriös

det skjuts för lite i det hära landet...

ÅJ, vad jag skull vilja elda upp den dära gamla bilen (om han är skyldig!!!) misshandel vore ju oxå ett bra alternativ...

imorse gick jag till bilen. inatt hade någon händig idiot skruvat av nummerplåtarna på min saab. Och förra månaden knipsade de av kättingen och förstörde tändningslåset på KTMen.

har börjat ledsna på att folk inte kan skilja på vad som är ditt eller mitt.

har man bestämt sig för att utföra handlingar som ställer dig utanför lagens ramar så får man räkna med att bli behadlad därefter...

som sagt, det skjuts för lite.

Åka till Tälje? Synd att jag inte har klubbvästen längre, den brukar ha en lugnande effekt på folk.....

Vad i helvete! Vi åker nu!

Jag hakar på, två gånger försökte dom sno min kmx när jag hade en...

En mctjyv mindre kommer väl ingen sakna....

På dom bara!!!!
/Zana

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden