Min bil är lokaliserad i Bro...

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Finns det någon medmänniska på SH som rör sig, eller har anknytning till något ställe som heter Bro? Det verkar, enligt kartan ligga mellan Kungsängen och Bålsta.

Min bil blev stulen i torsdags från Lisebergs södra parkering och har alltså idag setts i Bro.

Bilen är en MYCKET uppseendeväckande Volkswagen Caravelle från 1982. Den är svartrollad och har påsprayade flames.

Vore oerhört glad och tacksam om någon sett något eller skulle kunna kolla lite extra. Det ska tydligen ha varit en man i 25-30årsåldern som körde min bil.

Ring mig på 0704-380546 om du ser eller hör något. Avgörande tips leder självfallet till någon form av kompensation. Öl, pengar eller annat. Bilen är för mig totalt ovärderlig!!!

namnls.jpg

Hoppas den kommer tillrätta. Men... Vem i helvete är så dum att man stjäl en bil som väcker mer uppmärksamhet än prinsessan Madeleine naken på Nobelfesten?

Det finns ju typ 50 olika Bro i det här landet, är du säker på att det är just den mellan Kungsängen och Bålsta? Bara för att undvika eventuell förvirring alltså.

den mellan kungsängen och bålsta heter upplands-bro. Så du vet.

kan ni länka till karta på hitta.se så man vet området, vore kul om man hitta den i natt, synd att sh.com inte funka så bra på mobilen annars hade man kunnat skickat upp en bild och fråga hur många som kommer ner och tar hand om killen :hihi

KGK skrev:
2326486 kan ni länka till karta på hitta.se så man vet området, vore kul om man hitta den i natt, synd att sh.com inte funka så bra på mobilen annars hade man kunnat skickat upp en bild och fråga hur många som kommer ner och tar hand om killen :hihi
sök på andersson i bro och sen kollar du någon som har en vanlig gatuadress
dvs gatunamn + nummer

det ligger (om jag inte blandar ihop det nu, kollade innan)
nordväst om stockholm.

UrbanTiger skrev:
2326543 Min dotter har känningar där i Bro. Ska ta ett snack med henne i morrn. Så kanske dom har sett nått.

Framförallt ska du kolla om det står en svartrollad Caravelle med flames på uppfarten. Om så är fallet, ta din dotter i örat och ring Hållis direCkt.

DJM skrev:
2326426 den mellan kungsängen och bålsta heter upplands-bro. Så du vet.

Njaeij, det är fel.

KOMMUNEN heter Upplands-Bro, men innefattar ORTEN Bro.
Även Kungsängen tillhör denna kommun, likväl som Håbo-Tibble! Som i sin tur INTE ligger i Håbo kommun där JAG bor! Och här hetr tätorten Bålsta! :lol

grumligt som korvspad!

Men jag tar en tur till Bro i morrn så jag ska hålla ögonen öppna!
Skulle tro att den isf står i slummen kring "Stalinbarackerna"...

Jäkligt schysst av er allihop som håller ögonen öppna.

McB, jag vet inte vad det är för pappskalle som snor den bilen. Uppenbarligen verkar han/hon dock kunna komma undan med det rätt länge, trots bilens speciella utseende.

Fick ett sms nu att bilen helt plötsligt har synts i GBG igen. Skumt? :va

Men, fortsätta gärna spana, och kontakta mig om ni ser något!

Spinky Spendrup skrev:
2327219 Har du ett eget spionnätverk eller vem är det som messar dig?
Jag har ögon överallt! ;)

Bilen stod cirka 300 meter från där den blev stulen i torsdags. Rattlås, tändlås är kaputt. Alla högtalare borta, även min pheta MP3stereo från Centrum. Fjärrkontrollen hade pundarj-veln dock missat. Alla skivor borta förutom en sunkdålig singel med Richi M. Varför tog han inte den?

4 solstolar modell "lite lyxigare" var borta. 3 "vanliga" brassestolar hade han dock lämnat kvar, 69 spänn på Biltema är tydligen inte fint nog. Borrmaskin, skruvdragare och sticksåg var borta. Dock inte en domkraft som kostar mer än bilstereon. :va Likaså låg en bärbar "bergsprängare" av märket Denver kvar.

Nej, ett ärkefucko som antaligen robbade mina prylar för lite dollars till knark. Han hade tagit cirka 30 spänn i parkeringsmynt som låg på instrumentpanelen. Hedersamt dock att idioten lagt i 2 kronor i automaten och satt biljetten under torkarbladet. Gullig gest.

Nu ska jag dra till skroten och köpa ett nytt tändlås. (Är de svåra montera?) Så lätt stoppas jag iallafall inte av någon klantig jävla knarkare.

Bönden ska rulla många mil till! :yoparty

Last edited:
Wehey! Grattis! :banana

Jag tycker du ska måla dit "Stulen antal gånger: I" på förardörren, lite grann som WW2-piloterna gjorde. Bara för att markera liksom. :yoparty

Halogen skrev:
2327890 Wehey! Grattis! :banana

Jag tycker du ska måla dit "Stulen antal gånger: I" på förardörren, lite grann som WW2-piloterna gjorde. Bara för att markera liksom. :yoparty

Vem fan skulle köpa min (i så fall) zebra randiga SAAB?

Skämt å sido, det kan ju vara dumt att skylta med att den är lättsnodd, för heldre upp antal biltjuvar som har gått på pumpen (överdriv gärna) i avskräckande syfte.

Och du, kolla bilen efter begagnade kanyler, det är inte så kul att stoppa handen i hanskfacket och sticka sig på en sån...

GuW skrev:
2327908 Vem fan skulle köpa min (i så fall) zebra randiga SAAB?

Skämt å sido, det kan ju vara dumt att skylta med att den är lättsnodd, för heldre upp antal biltjuvar som har gått på pumpen (överdriv gärna) i avskräckande syfte.

Och du, kolla bilen efter begagnade kanyler, det är inte så kul att stoppa handen i hanskfacket och sticka sig på en sån...

Hm. Kanske istället: "Stöldförsök: I". Och sen en stiliserad bild på en överkörd tjyv.

hållundan skrev:
2327841 Jag har ögon överallt! ;)

Bilen stod cirka 300 meter från där den blev stulen i torsdags. Rattlås, tändlås är kaputt. Alla högtalare borta, även min pheta MP3stereo från Centrum. Fjärrkontrollen hade pundarj-veln dock missat. Alla skivor borta förutom en sunkdålig singel med Richi M. Varför tog han inte den?

4 solstolar modell "lite lyxigare" var borta. 3 "vanliga" brassestolar hade han dock lämnat kvar, 69 spänn på Biltema är tydligen inte fint nog. Borrmaskin, skruvdragare och sticksåg var borta. Dock inte en domkraft som kostar mer än bilstereon. :va Likaså låg en bärbar "bergsprängare" av märket Denver kvar.

Nej, ett ärkefucko som antaligen robbade mina prylar för lite dollars till knark. Han hade tagit cirka 30 spänn i parkeringsmynt som låg på instrumentpanelen. Hedersamt dock att idioten lagt i 2 kronor i automaten och satt biljetten under torkarbladet. Gullig gest.

Nu ska jag dra till skroten och köpa ett nytt tändlås. (Är de svåra montera?) Så lätt stoppas jag iallafall inte av någon klantig jävla knarkare.

Bönden ska rulla många mil till! :yoparty

Fiffan så den var i götet iallfall, gött att den är tillbaks iallfall. Var hojprylarna kvar?

Back