Min bike e med i Bike!

Tony Z1000

Bättre att ha otur än ingen tur alls!!!
Gick med
10 Aug 2004
Hoj
Z 1000 -08
Bläddrade igenom nya Bike-tidningen och blev duktigt förvånad av att se min egen cykel på bild på sid 12. Kortet tog jag i våras och la upp på Bikes hemsida.
Kul, tycker i alla fall jag.

Tony

Fan vad gött, då kan du snart traska runt på Stureplan och bli nitad på gratisdrinkar. Hur känns det?

nice, visst är det rätt skönt (för ens ego) att vara med i tidningen, var med i sommras, men då i en annan tidning (power) var med i deras stora power meat nummer, först tycker man att det är väl inget, men när man ser tidningen och så vart man lite hmm ja, mallig ;P

(En blå El camino, om det är någon som läser sånt dära)

nice, visst är det rätt skönt (för ens ego) att vara med i tidningen, var med i sommras, men då i en annan tidning (power) var med i deras stora power meat nummer, först tycker man att det är väl inget, men när man ser tidningen och så vart man lite hmm ja, mallig ;P

(En blå El camino, om det är någon som läser sånt dära)

min gamla vette var med i Fyndbörsens mittenuppslag när den skulle säljas, 4 sidor tror jag det var :)

Bifogat

• vette.jpg
    vette.jpg
    107.9 KB · Visningar: 296
Kul!

Jag har fått en av mina tatueringar med på galleri sidan i Scandinavian Tattoo Mag, det va lite kul. Sen så skymtade man mig i folkvimlet ett reportage från Stockholm Ink Bash i senaste Nordic Tattoo Mag.

fick med fyra sidor, men en sida efter mitt uppslaget =(
Har i alla fall kört en si så där 140 mil i år, dricker fan 3 liter milen, så det svider fan i plonkan, så man saknar hojen, men roligt att leka på fyra hjjul roligt med lite vässad 454 och manuell låda.
Och allt hållt än så länge, men allt nytt och så väger den inget i baken så

viewphoto.php

Här är bilden.

Sen publikation har givetvis telefonen gått varm och gratisdrinkarna får knappt plats på bordet längre.:tummenupp

För att inte tala om alla:tuttar

Men kul att dom tog in den i alla fall

Tony

Bifogat

• Bike1.jpg
    Bike1.jpg
    137.8 KB · Visningar: 227
ah, köpte han den nyligen? jag sålde den för kanske 3år sen eller vad det kan ha varit.

jo han köppte den för en hmm 3 månader sen ungefär..

till våren kommer den gå helt sjukt.. var juh runt 600 - 700 hk när han köppte den . hehe
här e en bild på den

http://www.402m.com/attachments/boras/12010d1186089884-bilarna-som-rullar-i-stan-402corvette.jpg

dock tar ginettan hans andra projekt lite tid då det byggs en evil B23 16V me gt35 snurra bilfan väger ~800kg
http://www.402m.com/attachments/boras/12011d1186090437-bilarna-som-rullar-i-stan-402ginetta.jpg

Last edited:
jo han köppte den för en hmm 3 månader sen ungefär..

till våren kommer den gå helt sjukt.. var juh runt 600 - 700 hk när han köppte den . hehe
här e en bild på den

http://www.402m.com/attachments/boras/12010d1186089884-bilarna-som-rullar-i-stan-402corvette.jpg

dock tar ginettan hans andra projekt lite tid då det byggs en evil B23 16V me gt35 snurra bilfan väger ~800kg
http://www.402m.com/attachments/boras/12011d1186090437-bilarna-som-rullar-i-stan-402ginetta.jpg

Ginettan var dåligt läcker! :yoparty
hoppas han får roligt med vetten, undrar han ngt så är det bara att skicka pm, det var jag som byggde den från början :tummenupp

Nyheter
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard