min bakdel

Varför sitter det en gasolflaska under hojen?? :D :D :p Jonne, glöm inte att ta bort den gamla skylten innan du monterar den lilla......

Jonne_boy skrev:
annars så har jag ju glasen till dom sån satt fram förut kvar..

aäljer för ja välj vad du vill betala..

dom finns troligen med imorron på McD alby kl. 12,30

Förstod inte riktigt vad du menade med gamla blinkers? Är dom likadana eller?? Kan du inte PM´a mig, om du har miniblinkersglas som ligger och dammar...?

Tack på förhand.....

/Zana

Hightuned skrev:
Ni vet att getingar bygger bon under under saker på sommaren, kan det här som jag hittade uder bakdelen vara någon form av bo tro?. :confused:

Släng upp fler bilder på skapelsen! Verkar ju hur brutal som helst (såg andra bilden i "visaerahojartråden")!

Hightuned skrev:
Ni vet att getingar bygger bon under under saker på sommaren, kan det här som jag hittade uder bakdelen vara någon form av bo tro?. :confused:

:skrämd Skulle tippa på ivriga getingar som skrämmer upp hästarna! :tummenupp

Jonne_boy skrev:
men det e ju däcken de värmer och de värmer två däck ett fram och ett bak..

alltås Däckdärmare 1däck
däcksvärmare 2 däck :D

Heter det ett däck och två däcks menar du?
Eller var du synsk och snackade om däck-svärmare, sådana som uppenbarligen fanns hos Hightuned? :rolleyes:

Jonne_boy skrev:
men jag e en gentleman och stannat och väntar in henne.. och DIREKT e hon framme med sina stora blinkers

Är det ingen som har en bild på dom där omtalade enorma blinkerserna?. Jag har en hel låda med div blinker som ligger och skräpar och är det så att hon utgör en trafikfara med sina paddlar så kan jag donera en uppstättning för att göra Stockholmstraktens vägar säkrare?. :D

Last edited:
*/ ?>
Nyheter
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

Back