Min Audi s2 vs hojar

999.8cc

Ny medlem
Gick med
27 Aug 2011
Ort
Örebro
Hoj
R1
Grymt drag i S2:an!

MEN jag tror att det e många som är gamla och grå på det här forumet!?

Mvh

Ps: JA jag tycker att grabben har en cool frilla.

Respekt, måste vara världsrekord för ett orginal gatfordon där varken motor eller ram är rörda.

Vad klarar en Veyron för 15 miljoner för tid eller en Koenigsegg ?

Finns en del riktiga nötter med dåligt självförtroende på den här sidan.
Framförallt nyreggad kille med R1:a. :rolleyes:
.

Svårt att få dåligt självförtronde med ett fordon som spöar 99.99% av gatans andra orginalfordon.

Det är the best of the best jag kör runt på, jag njuter varje sekund.
 
Last edited:

PITSTOP

Jamen börja grina då!
Gick med
17 Oct 2007
Ort
Stockholm
Hoj
Bäst i test
Okunskap?

Om ni inte har kunskapen om hur tidtagningen funkar så är det förståeligt. (3 på rad!?)

JA han förlorade racet mot bilen men:
TIDTAGNINGEN STARTAR NÄR FORDONET PASSERAR CELL FÖR MÄTNING OCH AVBRYTS SEDERMERA NÄR FORDONET GÅR I MÅL.
OBS: DETTA RACE ÄR 402meter

Mvh
 

PITSTOP

Jamen börja grina då!
Gick med
17 Oct 2007
Ort
Stockholm
Hoj
Bäst i test
?
Jag gör det lite tydligare, men tack för den utförliga förklaringen:tummenupp

Sorry, men jag såg ditt inlägg som ett påstående och inte en fråga.

Att han rödlyktade var helt oväsentligt i sammanhanget, eftersom mitt inlägg i tråden endast gällde att få fram hur snabb en s1000rr kan vara.

Peace :)
 

Robz

Guest
?...Svårt att få dåligt självförtronde med ett fordon som spöar 99.99% av gatans andra orginalfordon.
Det är the best of the best jag kör runt på, jag njuter varje sekund.

Du bör kanske inta en lite ödmjukare inställning... När du dessutom oftast skriver mest strunt.
Original Gixx1000K7 mot standard Impreza 2002... Har haft båda (Imprezan kvar:) ) ...vilken tror du går bäst när det svänger lite, bland löv o skit? På bana fixar jag nära nog samma tider. Vilken som ger mest glädje för pengarna är heller inte uppenbart...
Du har en övertro på din cykel, även om jag håller med att det kostar mer att få en bil att röra på sig.

....du låter lite som en Zatzy-kung som är här för att hetsa lite med extrem övertro - du kanske rent av har en 330 oxå....? :tuttar

Hmmm... Imprezan kommer kanske nu pga denna tråden få en liiiten översyn. :Bugar
 

krabbsaltarn

Boom shakalak
Gick med
25 Jan 2008
Ort
Riverlake
Hoj
XT660R / X
Schysst bil, vilket tryck, ståpäls! En sån ombyggd till permobil, de blir bra på äldre dar. Kanske sätta den motorn i en Segway?

Nåja, ingen drar min etanol Focus. Slutar på jobbet halv fem, men är hemma kvart över fyra.
 

Nisse Järnet

pschyy =D
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sthlm/norrort
Hoj
Honda XL1000, YZ250 + BMW turbo
faktiskt har den rulat hela sommarn me endast oljebyten.... byter olja var 5e uppstart....pga av stora spridare och etanol... annars har inget krånglat mer än möjligen lite laddtrycksläckor ibland. men man vet aldrig....

ingen il ja vill köra genom europa iaf:)

Är inte det lite att ta i? Nu kör jag visserligen bara 1260cc men jag byter var 500e mil :)
Najs bil iaf! Alltid kul att rejsa mot hojar, oavsett vem som vinner.

Ah då förstår jag hur du menar, de säger annorlunda till hoj iaf. Jag satte ett större aggregat för att det skulle ta längre att få fullt tryck så kurvan dit blir snällare, men det blir annorlunda om man ska dra iväg 200kg eller 1200kg.
Riktigt potent bil, vill ha begäret är stort :D

Fixa elektronisk laddtrycksstyrning, det är guld! :) Bestäm laddkurvan själv, olika ladd på olika växlar mm :tummenupp
 
Last edited:

Xyron

Jag var snabbare förr
Gick med
12 Jul 2005
Ort
Piteå
Hoj
GsxrT 1000 -03
Är inte det lite att ta i? Nu kör jag visserligen bara 1260cc men jag byter var 500e mil :)
Najs bil iaf! Alltid kul att rejsa mot hojar, oavsett vem som vinner.



Fixa elektronisk laddtrycksstyrning, det är guld! :) Bestäm laddkurvan själv, olika ladd på olika växlar mm :tummenupp
Det har jag redan :D
 

J Brandt

Ny medlem
Gick med
8 Jun 2011
Ort
Haninge
Hoj
08 Aprillia Sxv 550
Kan lägga ner mindre pengar på trimm på en hoj å blåsa förbi din S2 utan problem =)

Så puss
 

RaZmaN

Sporthojsnörd
Gick med
31 Mar 2005
Ort
Örebro
Hoj
KTM 525 SMR
Låter kanon: har en 2.45 liters racepuffra som lämnar 625hk/711nm till salu nu när den fär lämna plats för en Hayabusa V8'a med dubbelturbo som lämnar liiiiite mer än det dubbla på fullt ladd!! :D

Du menar att du ska peta in en spis som lämnar dryga 1250hp i en hojram?
Är Du snäll o tar med en månsten tillbaks, en sån har jag alltid önskat mig! :)
 

Mögel

Hillbilly
Gick med
11 Jun 2005
Ort
I skogen
Hoj
1x Yamaha, 3x Honda, och en Kina
Inte läskunnig.

Vi skrev att han tjuv startade ingen nämnde ordet tid.. :tummenupp


Om ni inte har kunskapen om hur tidtagningen funkar så är det förståeligt. (3 på rad!?)

JA han förlorade racet mot bilen men:
TIDTAGNINGEN STARTAR NÄR FORDONET PASSERAR CELL FÖR MÄTNING OCH AVBRYTS SEDERMERA NÄR FORDONET GÅR I MÅL.
OBS: DETTA RACE ÄR 402meter

Mvh
 
Last edited:
Nyheter
2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

”Vårservice”!

Ibland hinner man inte rikt...

KTM 990 RC R på väg

KTM har presenterat prototy...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

KTM 990 RC R på gång

KTM har presenterat prototy...

Distinguished Gentlemans Ride 2024

Söndagen den 19/5 var det d...

Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Top