Min alldeles egna sida!

yonsson skrev:
Va fan. Det e ju kort på min hoj där :va
E det nån privatperson som har sidan och lägger upp allt han hittar eller?

Ja någon jäkla privatperson är det som lägger upp bilder som han tycker är snygga.. :kocko

Om du vill att jag tar bort något så är det bara och säga till.. :hihi

Det gäller förövrigt alla som kan tänkas hitta en bild på deras motorcykel på min sida. Vill ni inte ha den där så skicka pm eller e-post till kjuze@telia.com så fixar jag det.

kjuze skrev:
Det gäller förövrigt alla som kan tänkas hitta en bild på deras motorcykel på min sida. Vill ni inte ha den där så skicka pm eller e-post till kjuze@telia.com så fixar jag det.
Varför inte göra tvärtom? Hittar du ett foto på en snygg hoj så skickar du ett mail till upphovsrättsmannen och frågar om du får låna den?

sgtpepper skrev:
Varför inte göra tvärtom? Hittar du ett foto på en snygg hoj så skickar du ett mail till upphovsrättsmannen och frågar om du får låna den?

Därför att de i 99% av fallen när det kommer till bilderna på min sida är omöjligt att veta vem upphovsrättsmannen är.

sgtpepper skrev:
:fakta

kjuze:
Det e lugnt. Den får gärna vara kvar. Jag förstår att du vill ha med min hoj där eftersom den e så jävla snygg! :hihi

yonsson skrev:
:fakta

kjuze:
Det e lugnt. Den får gärna vara kvar. Jag förstår att du vill ha med min hoj där eftersom den e så jävla snygg! :hihi

Hehe. Faktiskt så tycker jag det, jag var inne på att köpa en monster förut och då letade jag monsterbilder såsom jag ville ha mitt monster. Och därför finns dina bilder med. :)

:pannkyss
Vill du ha fler bilder och har icq så kan jag skicka över en jävla massa om du vill. Jag har även på andra hojar som e feta.

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8