min af1 furura! bilder

Skulle behöva "fixa" Miton bara för att få täppa till truten på honom, humpf tror han är något med en risig Aprilia.......

den är skön faktiskt... är det du som funderar på att sälja din? jag fick en chans att köpa en af-1 91a för 13000... men när killen försökte rengöra förgasan så fick den klanten in smuts i stället så att han fick en repa i cylindern... bara därför sade han att den inte startade... kan det verkligen vara så? gör inte en repa bara att den får lite sämre kompression? Vad skulle det isådant fall kosta att laga en sådan här skada? (jag rimmar ju :D) borra om eller köpa ny cylinder?

Ha det gubbs!

________________________'
ät lingon

Lingonpoeten skrev:
den är skön faktiskt... är det du som funderar på att sälja din? jag fick en chans att köpa en af-1 91a för 13000... men när killen försökte rengöra förgasan så fick den klanten in smuts i stället så att han fick en repa i cylindern... bara därför sade han att den inte startade... kan det verkligen vara så? gör inte en repa bara att den får lite sämre kompression? Vad skulle det isådant fall kosta att laga en sådan här skada? (jag rimmar ju :D) borra om eller köpa ny cylinder?

Ha det gubbs!

________________________'
ät lingon

jag sälja min pärla ?! nej nej köpt den nyss ! ska ha den några sesonger nu :p

*/ ?>
Nyheter
Harley-Davidson lanserar RIDE

Pressrelease från Harley-Da...

KTM uppdaterar sin elhoj

Pressrelease från KTM: ...

Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

Back