min 2a hoj stulen, nu i hbg :(

scaryracing

www.scaryracing.com
Gick med
6 May 2005
Hoj
vtr sp2 o en kawa zx6r:=)
då var det dags igen, hälsa på en polare i hbg på södra stenbocksgatan i 1 o halv timme o då tar ngr grabbar min hoj som tyvärr bara var låst med styrlåset,....ja springer ut med polaren o tar upp jakten på min nyinköpta ducati st2a o får tag på en tjej som säger att de tar alltid dom o kör ner den till ga-skolan o mkt riktigt så står den där halvt förstörd med uppsmällt lås o sadeln borta o styrlåset uppsmällt osv osv osv..samtidigt kör ngr runt på ngr eumoppar o skriker o wheeliar o när pappapolis kommer ut så säger snuten att vi gör inget åt dessa grabbar för vi får inte jaga dom.....trötta mig ....andra ggr men denna sluta nog billigare...ngn som har delar:mad: innan så snodde ngr grabbar min 748a i landskrona som ja skall upp i hovrätten nu om bulllll

allvarligt talat. rättsväsendet i sverige kan slopas. det fungerar ju ändå otroligt dåligt när i sådana här situationer. jisses säger jag.

Varför kunde de inte jaga dem??

Skrämmande ... Du får ju en liten nätt kostnad för deras lilla onödiga tur

Du kände inget hat va? :D

har fortfarande ett par larm kvar, kanske kan va en bra investering till nästa hoj:tummenupp, men det e för jävligt att man inte kan få ha sina prylar ifred:mad:

hemma nu med hojen o hitta ivarje fall sadeln till hojen, sen vet ja inte vad det andra kostar men förhoppningsvis under min självrisk som blir mer 6000 pga bara ett godkänt lås.....trötta mig bara,...låset kasst som sagt, styrkronan måste bytas om ja nu skall ha styrlås på den, fixa en kåpa som e vid låset på tanken annars verkar det okay,....från besviken så e ja mest bara lack på dessa grabbar

hemma nu med hojen o hitta ivarje fall sadeln till hojen, sen vet ja inte vad det andra kostar men förhoppningsvis under min självrisk som blir mer 6000 pga bara ett godkänt lås.....trötta mig bara,...låset kasst som sagt, styrkronan måste bytas om ja nu skall ha styrlås på den, fixa en kåpa som e vid låset på tanken annars verkar det okay,....från besviken så e ja mest bara lack på dessa grabbar

de finns folk å hyra för sånt..
Mk32-Launching-Mk46.jpg

har fortfarande ett par larm kvar, kanske kan va en bra investering till nästa hoj:tummenupp, men det e för jävligt att man inte kan få ha sina prylar ifred:mad:

Dom ska inte röra hojen överhuvudtaget.

Antingen tar man lagen i egna händer eller så säljer man allt man har och bygger en borg med högspänningsstängsel runt om.

fy fan vilka svin. GA skolan dessutom, det är ju där småungarna roar sig med att köra in bilar genom väggarna till den F.D fritidsgården.

Vadå, snuten kan inte göra något? Bunka ihopa skiten och skicka iväg på en enkelresa med första bästa bananbåt. :mad:

"Polisen kan inte göra nått"??? VA FAAAAAN :mad:

Och folk undrar varför vi har fördommar mot farbror blå ibland.
Dummaste jag hört. Är det inte deras jobb att ta tag i legisterna, suck.
Lider med trådskaparen.

tilläggas på min historia att under tiden ja prata med snuten i telefon så sa jag till dom att vi har grabbarna som snott min hoj bredvid oss i princip o kör runt o håller på men då ville de inte komma o då drog jag till med att ja har en mkt hotfull situation här o de kommer nog att ge sig på mig då sa han att kanske vi skall skicka ut en bil o då sa ja du SKALL skicka en bil nuuuuu.....paj va...

"men då ville de inte komma o då drog jag till med att ja har en mkt hotfull situation här o de kommer nog att ge sig på mig då sa han att kanske vi skall skicka ut en bil"

Varför skall alltid dessa jä-la idioter komma undan. De skulle skickat en bil direkt och mejat ner de jä-larna.

Last edited:
Jag hade mosat grabbarna för egen maskin, enda sättet att lära såna killar något vett är att slå in det i huvudet på dom. SEN hade jag bett polisen dra åt helvete för dom gör endå ingen nytta i dessa krokar..

För jävligt med folk som inte kan skilja på "ditt och mitt"! Hoppas det löser sig för dig.

just nu känner ja mig som jag,mina o irene med jim carrey eller hur det nu stavas,.....känner att det bubblar i kroppen o att ja varit för mesig hela livet o snart spricker jag av ilska....,inte bra tror jag

Intressant rättsväsende vi har i detta land...

Jag förmodar att polisen inte var intresserad av att agera i ren frustration...buset är ju ändå ute dan därpå...och var det "småungar" händer väl ingenting...

Visst okej, en förstagångsförbrytare kanske man skall vara "snäll" mot...men en återfallsförbrytare tycker iallafall jag skall sys in en längre period...
Varför inte tiodubla straffet för varje återfall? Är jag för extrem i mina värderingar?, tror inte det...
Vi har rent fjantiga straffsatser i detta landet.

Bara att åka tillbaks till skolan och ser du packet så får du lära dom lite vett.

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti