Min Ängel är borta!!!!

Det får ja säkert :yoparty Tänkt på de faktiskt.......Var galet nöjd med bladen så man ska aldrig säga att de inte blir en sån igen, men de lutar nog lite mer mot en cb1000 eller en kawa 750R. Tycker dom är en bra kompromiss till supersport då dom är bekväma, snabba, snygga, har vettig premie, bushojar som funkar till de mesta :tummenupp Saken är väl den att jag tror inte att min rygg & mina handleder klarar av en sådan här underbar maskin i längden.... sen kan de va trevligt att kunna ta med frugan på bönpallen med, nåt en street lämpar sig betydligt mer för. Men som sagt, vi får se vad de blir för godis =)

Last edited:
Det blir nog bra i slutändan, CB1000 verkar vara en vettig cykel som kan bjuda upp till mycket bus om man känner för det.:tummenupp

Tråkigt med bladen =/ Men köp min Hornet vettja, till salu nu :) Kan krypa lite i pris till och med för att jag tycker synd om dig för stölden =/

Det får ja säkert :yoparty Tänkt på de faktiskt.......Var galet nöjd med bladen så man ska aldrig säga att de inte blir en sån igen, men de lutar nog lite mer mot en cb1000 eller en kawa 750R. Tycker dom är en bra kompromiss till supersport då dom är bekväma, snabba, snygga, har vettig premie, bushojar som funkar till de mesta :tummenupp Saken är väl den att jag tror inte att min rygg & mina handleder klarar av en sådan här underbar maskin i längden.... sen kan de va trevligt att kunna ta med frugan på bönpallen med, nåt en street lämpar sig betydligt mer för. Men som sagt, vi får se vad de blir för godis =)

cb 1000r är en kannon hoj, Men jag tröttna, Köpte Gixxer 2010 istället Mycket skönare o roligare, som även funkar o ta lång tur med,, tex, till Norge, Men skjutsa näää, Då är cb 1000r/en Bättre men INTE bra!! såg flera cb 1000r i Norge så allt går ju, men jag saknade kåpan. jobbigt i längden utan kåpa, Skönt att allt löste sig med bolaget, Du kommer sakna Bladen :hojcbr Ett tips kolla in Triump Speed Triple riktig bus hoj o bättre att skjutsa på... Men bästa är ju att ta me tant o prorvköra allt :D

Tack för tipsen :tummenupp Ja alltså man får nog kompromissa......helst av allt hade ja velat ha en blade för bana, en cb1000/z1000 för busåkande & en glidare när frugan vill med en runda :yoparty synd man inte e miljonär! :huvet

Läst mycket gott om speed tripple men den ser lite för märklig ut för min smak.

Gällande vad som funkar för en själv så är de ju bara att prova sig fram, det som kan vara bra för den ena kan va skit för den andra.....

Street är nog det smartaste valet för min del men sport kommer alltid va sport :) Kikar runt nu, man kanske hittar ett bra höstkap.....

Tankarna går lite på att kanske köpa en äldre sport hoj för bana & en äldre street för körning på allmän väg. Oavsett så ligger honda mig varmast om hjärtat! :krama

Last edited:
Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...