Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
har kört flera hojar till runt 4000 mil och det har aldrig vart några problem senast var det en SP1a och den var klockren hela tiden, bara man sköter om grejorna så ska det inte vara några problem. Om man tittar på anonser så är det inte så många som gått mer än 4-5000 mil trots att de är 10-15 år gamla och jag tror det fifflas nåt hejdlöst med mätare just för det är sån hysteri på miltal.
har kört flera hojar till runt 4000 mil och det har aldrig vart några problem senast var det en SP1a och den var klockren hela tiden, bara man sköter om grejorna så ska det inte vara några problem. Om man tittar på anonser så är det inte så många som gått mer än 4-5000 mil trots att de är 10-15 år gamla och jag tror det fifflas nåt hejdlöst med mätare just för det är sån hysteri på miltal.
Sådan är jag, förutom att den är påställd hela sommaren. Är jag en mes i dina ögon nu?Men många måste ju först kolla väderprognosen att det ska vara uppehåll hela helgen innan dom ens ställer på sina 100 000:- finvädersleksaker.
Sådan är jag, förutom att den är påställd hela sommaren. Är jag en mes i dina ögon nu?
Det är min fasta övertygelse om att det fifflas hejvilt med mätarna. Eller helt enkelt att det körs mycket utan hastighetsvajern i. Man har varit spekulant på hojar då dom har gått lite men ändå snackar killen som äger hojen om resan till italien om hur bra den gick osv. räknar man lite på miltalen hänger det lixom inte ihop.
Var det inte någon tidning som monterade isär motorn på en GSXR 1000 efter att den gått 5000 mil? Jag har i alla fall för mig att den inte alls var speciellt sliten och att den dessutom hade fått några extra hästkrafter under åren.
Sådan är jag, förutom att den är påställd hela sommaren. Är jag en mes i dina ögon nu?
Det är min fasta övertygelse om att det fifflas hejvilt med mätarna. Eller helt enkelt att det körs mycket utan hastighetsvajern i. .
Var det inte någon tidning som monterade isär motorn på en GSXR 1000 efter att den gått 5000 mil? Jag har i alla fall för mig att den inte alls var speciellt sliten och att den dessutom hade fått några extra hästkrafter under åren.
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |