Miljonmannen....

Millis

Fd. Pink_dreams
Gick med
20 May 2005
Hoj
-99, Honda Hornet
Ni som såg på efterlyst igår vet vad jag pratar om..

För ca 2 veckor sedan så ringde det en polis från Sthlm till min mobil.
Och presenterade sig.

Min första tanke var att! Nej min bil har blivit stulen och står kvaddad i Sthlm nånstans. Men så var det inte..

Hon började ställa massa frågor om jag träffat nån från nätet som kallade sig Miljonmannen eller maratonmannen. :confused:
Men det hade jag ju inte..

Men så berättade hon att dom tagit hand om massa dokument hemma hos denna mannen och där fanns Mitt NAMN Persnr(inte sista siffrorna) adress Och telefonnr!
Och i denna sekund kan jag säga att mitt hjärta började slå snabbare..

Men vad vi kom fram till Var att han hade mitt gamla abonnemang som jag hade för ca 4 år sen.
Så det kan ha varit allt från 4-8 år sen jag pratade med han. (vilket jag inte ens vet att jag gjort)
Och då kan man tänka sig hur stort "arkiv" med "tjejer" han hade i sina dokument.

Jag blev rädd Även fast jag vet att vi "Måste" chattat för väldigt länge sedan.
Och framför allt att han Hade så mkt information om mig. :va Som han eg inte skulle ha. Och hur han har fått reda på allt?

Så jag ber er som framför allt har Barn! (och även ni andra) Se till att ni vet vad dom håller på med på internet och få fram konsekvenserna av att lämna ut mobilnr pers uppg osv. Finns så många sjuka människor och helt plötsligt kan det stå en idiot utanför dörren.
Man "tror" inte att man ska bli drabbad men det är lättare än man själv tror!

Millis skrev:
2049948 Ni som såg på efterlyst igår vet vad jag pratar om..

För ca 2 veckor sedan så ringde det en polis från Sthlm till min mobil.
Och presenterade sig.

Min första tanke var att! Nej min bil har blivit stulen och står kvaddad i Sthlm nånstans. Men så var det inte..

Hon började ställa massa frågor om jag träffat nån från nätet som kallade sig Miljonmannen eller maratonmannen. :confused:
Men det hade jag ju inte..

Men så berättade hon att dom tagit hand om massa dokument hemma hos denna mannen och där fanns Mitt NAMN Persnr(inte sista siffrorna) adress Och telefonnr!
Och i denna sekund kan jag säga att mitt hjärta började slå snabbare..

Men vad vi kom fram till Var att han hade mitt gamla abonnemang som jag hade för ca 4 år sen.
Så det kan ha varit allt från 4-8 år sen jag pratade med han. (vilket jag inte ens vet att jag gjort)
Och då kan man tänka sig hur stort "arkiv" med "tjejer" han hade i sina dokument.

Jag blev rädd Även fast jag vet att vi "Måste" chattat för väldigt länge sedan.
Och framför allt att han Hade så mkt information om mig. :va Som han eg inte skulle ha. Och hur han har fått reda på allt?

Så jag ber er som framför allt har Barn! (och även ni andra) Se till att ni vet vad dom håller på med på internet och få fram konsekvenserna av att lämna ut mobilnr pers uppg osv. Finns så många sjuka människor och helt plötsligt kan det stå en idiot utanför dörren.
Man "tror" inte att man ska bli drabbad men det är lättare än man själv tror!
Har en dotter på 10 år som precis börjat med internet och msn.... Vi upptäckte att hon och hennes kompis hade varit inne på icke lämpliga sidor för 10-åringar, så nu är jag extremt vaksam på vad hon gör på datorn....

Blanco skrev:
2050015 Har en dotter på 10 år som precis börjat med internet och msn.... Vi upptäckte att hon och hennes kompis hade varit inne på icke lämpliga sidor för 10-åringar, så nu är jag extremt vaksam på vad hon gör på datorn....
blocka allt utom word och FC så hon kan sköta sitt skolarbete :tummenupp

Blanco skrev:
2050015 Har en dotter på 10 år som precis börjat med internet och msn.... Vi upptäckte att hon och hennes kompis hade varit inne på icke lämpliga sidor för 10-åringar, så nu är jag extremt vaksam på vad hon gör på datorn....

Det är bra att du är vaksam..

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...