Miljöpartist

Christer?? :D

Fy fan vilket maktmissbrukande svin!

Christer Öhgren :peddo

Edit: På samma hemsida som man fick reda på att Öhgren var pedofil (som jag inte väljer att länka till då den är... Stötande.) kan man läsa att; ”Från och med sjuårsåldern är barnen sexuella varelser, och om man är öppen med dem och erbjuder dem kunskap, trygghet och sexuell njutning, så kommer de säkert att utvecklas till sexuellt harmoniska individer”, gick det att läsa på Grön ungdoms hemsida.

Tyvär har de inte uppgett nån mer specifik källa än "grön ungdoms hemsida", så jag frågar här... Stämmer det verkligen? Isåfall, :3freak

Last edited:
Han kissade på en kille i ett badkar, kanske för att spara vatten för regnskogen eller någe?

KalleNorton skrev:
”Från och med sjuårsåldern är barnen sexuella varelser, och om man är öppen med dem och erbjuder dem kunskap, trygghet och sexuell njutning, så kommer de säkert att utvecklas till sexuellt harmoniska individer”, gick det att läsa på Grön ungdoms hemsida.

Normupplösningen fyla tryne.

ah17 skrev:
Normupplösningen fyla tryne.

Det är tur att vi har info14 som styr upp våra normer och regler. De är ett föredömme när det gäller objektivitet och nyhetsrapportering!

@markus, snygg länkning faktiskt!

KalleNorton skrev:
Tyvär har de inte uppgett nån mer specifik källa än "grön ungdoms hemsida", så jag frågar här... Stämmer det verkligen? Isåfall, :3freak

Läs info om deras "oberoende" nyhetsraportering.

info14 skrev:
Alla vägar är värda att försöka gå för att rycka makten ur händerna på folkförrädarna och ge den åter till svenskarna.

info-14 driver också fånghjälpen Gula Korset vars syfte är att underlätta för de patrioter som kastats i fängelse. Dels genom ekonomiska bidrag men också genom andra solidaritetshandlingar.
Sen tar du dig en funderare om du ska tror på det de skriver.

Last edited:
Zator skrev:
Sen tar du dig en funderare om du ska tror på det de skriver.

Det är ju naturligtvis en propagandasida utan dess like som dessutom har väldigt svårt att bestämma vilket ben den ska stå på - är det antijudiskt eller antimultikulti? Varannan artikel handlar om judars övergrepp på muslimer och varannan om muslimers övergrepp på svenskar.
Hur som helst, skitsida - ja visst. Men att från det få det till att allt som står där är lögn krävs det en t-rex för.
Jag betvivlar dock det om Grön Ungdom, men itne på grund av vem som skriver det utanför att det hade rönt större uppmärksamhet om det stämde.

Som miffotjejen till MP:are (hennes namn är förträngt) som sitter i Stockholms stadshus:

Under debatten kring trängselskatten (vilket hon givetvis var positiv till) så kom frågan om hon kör bil till jobbet. Hon svarade "javisst, men vi politiker ska ju inte behöva betala, vi jobbar ju i stan...." :kocko :mad:

Om politiker :finger betalar t-skatt idag vet jag inte....

/Tröttve

bullerobban skrev:
Som miffotjejen till MP:are (hennes namn är förträngt) som sitter i Stockholms stadshus:

Under debatten kring trängselskatten (vilket hon givetvis var positiv till) så kom frågan om hon kör bil till jobbet. Hon svarade "javisst, men vi politiker ska ju inte behöva betala, vi jobbar ju i stan...." :kocko :mad:

/Tröttve

Ja, det är ju underbart vilken verklighetsuppfattning en del har...

bullerobban skrev:

/Tröttve

Eftersom jag inte tittar på svenska nyhetsprogram, utan får all min info från Expressen.se och sporthoj.com, så börjar jag undra om alla politiker är helt tappade eller om det finns någon att rösta på. Vänsterpartiet, Miljöpartiet och sittande regering går bort.

Moderaterna, Folkpartiet? Vad är det för fel på dom?
Sällan man hör såna idiotuttalanden som ovan från deras representanter.
Förklara nu varför man inte ska rösta på dessa två partier! -Markus? :)

*/ ?>
Nyheter
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot De flesta nav...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...