Milf-camp 2008

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Vad säger ni krappar? Ska vi köra en regelrätt milfhunt på golden-hits i höst?
Har rekat lite och det verkar som "Kicki, Bettan, Nettan, Ancha, mfl" kör tjejernas kväll i månaden ute där och firar detta med hög, blonderad lugg.
Vidare så är alla killar där kostymkillar (dressman) så knotiga apor i tischor anses vara hårdvaluta I tells ya!

Skulle inte du dra? :mad:
För övrigt undrar jag hur stor utmaning det är i ditt upplägg.

Det här är väl ingen MILF? MAN BLIR FÖRBANNAD! :mad:

NYHETER-04s06-kikki_276899w.jpg

*EDIT* MAN BLIR ÄCKLAD! :zpy

Är det inte "Girls night" man ska gå till om man ska ragga milf's? Betydligt mer lättraggat på tjejer där än på det där skiten du visar, lätt att hitta Milfs där...

Det här är väl ingen MILF? MAN BLIR FÖRBANNAD! :mad:

NYHETER-04s06-kikki_276899w.jpg

*EDIT* MAN BLIR ÄCKLAD! :zpy

Jag skulle trycka henne. Mest för att få bocka av på "listan".

I övrigt ett jävligt bra initiativ Teo. Jag är såklart på! :tummenupp

Edit: För att göra det hela mer spännande så kan vi väl köra en tysk-kväll som tema på förfesten? Surkål, Bratwürst och en helvetes massa Löwenbrau! :tummenupp

Last edited:
Cliffan is the shitsnitz... Där kommer jag vara i höst

Annars är Lemon-bar ett annat säkert kort ställe

Stureplan suger som alltid om man inte vill vara dryg en kväll

Hotellet är fint som snus också

AG:s fint o förfesta på, dock har jag 2-3 ggr blivit nekad o köpa mer sprit...:mad:

Jag skulle trycka henne. Mest för att få bocka av på "listan".

Edit: För att göra det hela mer spännande så kan vi väl köra en tysk-kväll som tema på förfesten? Surkål, Bratwürst och en helvetes massa Löwenbrau! :tummenupp

lika tung o trött som din gixxer:D :D

nä nu var jag taskig.. sorry... kickan ser ju bra ut i jämnförelse me din hoj:tummenupp :tummenupp

fast en sån där"a donna kräver nog C-behörighet... få wobbel på de där"a rattarna så e det nog fara för både liv o LEM...

lika tung o trött som din gixxer:D :D

nä nu var jag taskig.. sorry... kickan ser ju bra ut i jämnförelse me din hoj:tummenupp :tummenupp

fast en sån där"a donna kräver nog C-behörighet... få wobbel på de där"a rattarna så e det nog fara för både liv o LEM...

Menar du Slynan™? :D Ja fyfan tröttare lok får man leta efter :) Men hon ligger som en avdankad porrskådis i kurvorna! :tummenupp

prova mina "kallbadhuset"-glajjor en kväll så ska du se att du inte ska behöva genomlida dig en kväll på golden för att få nuppa.

f.ö. har minst en bög raggat på mig varenda gång jag varit där :brynad

Upp med morrhåren nu grabbar. Det finns välbevarade milfs där I tells ya! Det är helt upp till ens egen promillehalt.

Upp med morrhåren nu grabbar. Det finns välbevarade milfs där I tells ya! Det är helt upp till ens egen promillehalt.

Precix !

När startar vi ?
Är det mening att vi ska åka med båtar över stora vatten oxå ??
Lr förläggs övningarna mer lokalt till Stan ?

Och hur mycket Cuprinol förväntas gå åt?

Finns det nån vägledning till sanktionerade MILF hak ?
Det finns www.sunkhak.se ..... Det borde finnas nån seriös Guide nånstans

Last edited:

Förväntade mig inget annat, Dig kan man lita på! Surkålen gynnar nog inte oddsen men det kan vara en kul "krydda" :)

Varje gång Jag har varit där har det varit horder av Nettan 38, Ancha 35 som med luggarna i stram givakt följt efter en som i en zombiefilm men då man tidigare inte insett sin nalkande ålderdom har man avaktat tills man blivit tillräckligt full och då har alla redan hittat varsin dressmankarl. Kanske lika bra iof men det är ett konstigt fenomen det där golden hits..

Med surkål i maskineriet skulle man kunna säga att man har ett ess i ärmen...

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti