MikkE ska göra fighter

• Thread starter Thread starter MikkE
  • Start date Start date
är det bara jag som tycker att ufo-lampor är ungefär det fulaste som finns efter britneys nya "look"?

Vet inte?
Tycker själv att UFO kan var lite trist men va fan. Funkar för mig =)
Vet dock fortfarande inte vilken jag ska köpa än, väntar på pengar också... :huvet

EDIT. Bygget kommer att stå stilla lite nu tyvärr. Jag har inte dollars just nu till att köpa grejer. Får nöja mig med putsning och göra rent så mkt jag kan ist.

Last edited:
Ryderonthestorm: Jag Köper min första hoj för nästan 2 månader sedan, säsongen har börjat och jag håller på med att plocka isär den nu HAHA! Tycker själv att det ska bli intressant!

När får man egentlingen tillbaka sina skattepengar? Jag kommer ju få massa och vill ha dem nu så jag kan köpa grejer!!

:banana

:D haha jag vet hur det är. funderar på att fighta upp min hynda oxå eller om jag försöker kränga den och handla motard? **beslutsångest**

Mjaa. Vet inte riktigt vad jag vill ha. Ska inte kosta för mkt heller. Har kollat lite på tyska sidor just nu. Blir nog ett vanligare UFO..

Den hel svarta var riktigt snygg:tummenupp . Finns den att köpa i Sverige och isåfall vad heter den.

Aaaah, Shit va längesedan det har vart nu. Jag har nu en lampa som jag har installerat, har också skaffat mig blinkers som ska fixas på imorrn om det är bra väder. En annan får ju meka ute =S
Håller också på att fixa ihop en shoppingvagn med bl.a. framskärm, stålomspunna broms- och kylarslangar. Ska se vad det finns för bra billigare alternativ på mätare också.
Jag är också jävulskt het på en bakdel. Fick höra att Yamaha R1 -00 ska passa perfa. Någon som vet? Är det så beställer jag en!

Efter massa døtid nu pga jobb och semester så har jag inte hunnit med någonting i stort sett.

Har iaf nu bestællt:
Raisers och fatbar
Framlampa
Blinkers
Digital 'multimætare'

Ska førbi mc-handlaren hær imorgon och bestælla framskærm också.

Back