Mike The Bike 2 har anlänt!!!!!

Härligt att höra att det har gått bra trots alla otäckheter! Jag antar att det dröjer några månader innan lilla Jonna (fint namn! :)) får komma hem från sjukan? Kommer frugan hem snart eller får hon stanna även efter komplikationerna upphört? Lagom till grillfesten kanske?

Liwa1 skrev:
Många grattis till er alla i er lilla familj.

Njut av tiden nu själva utan massa besök. Jag lovar att det är guld värt.

Som Nitrous skrev, en 4-hjuling till Leja är på G snart. Hon är ju redo nu vid 5 månaders ålder.

Här övar hon inför första åkturen
Indoktrinering kallas det. :hihi

PS: Grattis Mike The Bike

Grattis, hoppas allt går bra:)

Våga vägra Yamaha säger du, du ser ju DonQ han putsar sina gamla kawarekord med hästlängder efter bytet till Yamaha, så ta nu ditt förnuft till fånga o köp hojen med det feta emblemet:)

Mike the bike skrev:
Å alla gatåkare tänker, satan i gatan ännu en som är snabbare än mig :hihi

Jag kör ifrån dig vilken dag som helst, just say when and where :D

Men framför allt, grattis mannen! :tummenupp

Mike the bike skrev:
Så nu skall pappa ut å leta upp den minsta motorcykel som finns, fast hon får nog vänta lite.

Nånting typ en pw 50 fast än som inte är en Yamaha såklart.

Gör som jag våga vägra Yamaha :hihi

Peace Out / Mike

GRATTIS!!! nu måste du ju ut å fira med att köra.... förresten, du kan få köpa min till en billig peng... kan stryka yamaha och skriva kawazaki om du vill... :hihi jag har en jättebra överstrykningspenna....

Ja jo, jag kommer ihåg det på den där långa rakan när du drog fullt å jag trodde du parkerat :hihi :hihi

/M

Fazer75 skrev:
Jag kör ifrån dig vilken dag som helst, just say when and where :D

Men framför allt, grattis mannen! :tummenupp

Mike the bike skrev:
Ja jo, jag kommer ihåg det på den där långa rakan när du drog fullt å jag trodde du parkerat :hihi :hihi

/M

Hahahahahaha :lol Jag trodde att jag skulle komma undan med den kommentaren :rolleyes: Trodde jag blev omkörd av ett JAS-plan!!! Jag oljade kedjan igår så jag är redo för nya äventyr :yoparty

Grattis!!!!!!!!!!!!!!

Firefly skrev:
Grattis! Glöm nu inte att det finns pyjamaser som ser ut som cross och skinnställ.... Ett måste till ungen :tummenupp

Var fan har du sett det? Måste bara ha det till min knatte.... :yoparty :yoparty

Nyheter
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard